MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, January 11, 2011

amrul request

ari sabtu lepas kan aku ada buat kek coklat utk beday deah, pastu amrul plak sebelum balik kluang ahad tu minta aku buatkan kek coklat utk dia gak..nak bawa balik kluang...

pastu aku tengok krim pepel aritu ada balance lagi kan, aku cakap la kat amrul, awak nak letak krim tak?dia cakap bubuh je..xkesah...aku tanya lagi...awak nak tulis apa kat kek ni?sayang la krim saya ni ada banyak kang simpan lama2 takut tak elok baik abeskan..

amrul pun suruhla aku tulis gini...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*kekekke..ntah pape..dah amrul suh tulis gini aku tulis je la..
kasar bunyi ucapan atas kek ni kan hahahha..kek ni dia nak bawa g keje..letak kat tempat keje..
saje la konon nak kasi tau kek ni dia punya...

mcm la orang tak tau..asal ada kek coklat orang dah tak tanya dah sape bawa...hehehe
kt kem amrul terkenal ngan kek coklat..aku yang buat..dia yg dapat nama hehehehe....
ntah pape tulisan xcenter hahah..dah ngantuk ni malam2 buta dok wat kek redho je la

46 ribu orang memberikan idea bernas:

Miza Yusof said... [Reply to comment]

nice! mesti sedap biar ayat kasar tapi kek tu menarik lah kak :)

lia said... [Reply to comment]

aku nk mintak skit dr amrul tp rasa nyer da abes tu ha3...

qemaishak said... [Reply to comment]

hehe sempoi je kan..

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

hahahah.... ntah pape jerlah.... tp bagus gak amrul sruh tulis gitu... klu tak tulis, mesti kwn2 dia main amik jer... ekekek..

ibuayahdamia said... [Reply to comment]

hahaha...confirm tak der yg berani minta punya..pakai amik jer kawan2 amrul tu nanti..ekekek.

nampak sgt sedap lah...

||rararara|| said... [Reply to comment]

nampak sedap la! adoyaii rasa na makan kek lagii, baru makan kek bufday abg pyan T___T

ida said... [Reply to comment]

hehehe..siap warning tuh dia punya...sah2 laaa orang nak kena minta..hehehehe

mummy_ayu said... [Reply to comment]

kek choc..cedap tu...
ha ha ha...lawak je amrul..

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

kagum aku ko pandai buat kek.. kalo aku pandai makan sajok... huhuhuhu
kalo nak mintak lah?? ada berani???? hehehhehe

zura@iwan said... [Reply to comment]

hahaha...sbr je amrul ko srh tulis cm tu...lawak2...

ZanaNordin said... [Reply to comment]

adoi lerrrr
amrul ooooo amrul
takpe...tu nak kasi tau
jgn sesuka main kek dia tanpa kebenaran..coz' dia tak puas makan kek coklat wife kesayangan dia tu

ita cutevirus said... [Reply to comment]

klaka la korang ni laki bini..
adoi..

Hezesuze said... [Reply to comment]

sungguh kreatip ayat2 kt kek tu nana hehehehe

AngahSayang2314 said... [Reply to comment]

sedapnyerrrrrrr

Cik Jue said... [Reply to comment]

sedapnyeeeeeeeeeeeeee cadangan yang baik...

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

hahaha..klu aku kwn amrul dulik ape,makan aje!!hahahah

shera haifa said... [Reply to comment]

wah pndai buat kek..bstnye..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

giller lawak sbb tulis gitu LOL

mama tisya said... [Reply to comment]

tk pernh lg org wt ayat camgini kt kek..hehehe

atty's said... [Reply to comment]

tengok kek nie..rasa mcm nak terkam je ..tak kira le sapa punye pun..ekekekeke..sedapnya kek chocolate

Nini D.. said... [Reply to comment]

nana....mintak resepi kek coklat boleh...

[-suziey-] said... [Reply to comment]

hahhaha ganas tu..nape x tulis yg benar..ekekek:D

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

haha sempoi pya ayt!! takpe, jnji sodap!

Nana said... [Reply to comment]

@Miza Yusof

hahaha tu la nye rupa tak penting yang penting rasa

Nana said... [Reply to comment]

@Miza Yusof
hahahah tau xpe rupa xpenting kan janji rasa insyallah sedap heh

Nana said... [Reply to comment]

@lia
hahahah aku rasa gitu juga kui2x

Nana said... [Reply to comment]

@qemaishak

heheh utk mkn sendiri xpe...jgn nk jual kang kena lempang ngan orang hahaa

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya

heheheh tu la bese la tu kak..
tapi dia jenis xkisah pon...bawa mmg nak kasi orang makan

Nana said... [Reply to comment]

@ibuayahdamia

hehehe ala mmg amrul dah pesan awal2 nak amek la..saje je tulis gitu hehehe

Nana said... [Reply to comment]

@||rararara||
hehehe insyallah sedap sebab kek di buat dengan penuh kasih sayang kekekke

Nana said... [Reply to comment]

@ida

heheh saje je tu kasi gertak...

Nana said... [Reply to comment]

@.::Lynn::.

alah xde apa nk dikagum kan hehe
sebab aku minat tu je..
kalau xminat mmg aku reti makan juga mcm kau hahahaha

Nana said... [Reply to comment]

@zura@iwan
hehehe amrul mmg mcm ni suka je wat menda2 klaka

Nana said... [Reply to comment]

@ZanaNordin

hahahah tu la warning siap2 kan hehee

Nana said... [Reply to comment]

@ita cutevirus

hahahah sama2 kepala tak betol

Nana said... [Reply to comment]

@Hezesuze

haahha kreatip ke?bukan pedas?heheh

Nana said... [Reply to comment]

@AngahSayang2314

hehe xrasa lg camne nk tau sedap?
adiah dah smpai tau tq

Nana said... [Reply to comment]

@Cik Jue
heheh apa cdangan yg baik tu xpaham

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam

hahaha ko memang xreti malu kekekke

Nana said... [Reply to comment]

@shera haifa

ala..kek coklat je pandai hehehe

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
hahah xdapat kat kedai2 ni

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya

hehehe tu la kata memang xdapat kat kedai ni

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
heheh kak aty xmakan ke dulu masa gahtering?

Nana said... [Reply to comment]

@Nini D..
nanti ek..

Nana said... [Reply to comment]

@[-suziey-]
hahahh xmuat la wei..tulisan terbesar..kalau tak banyak lg nak tulis tu kekeke

Nana said... [Reply to comment]

@Farra Dhelina

heheh insyallah kek yg penuh dgn kasih sayang hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...