MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, January 31, 2011

bedak pixy

nila bedak yang aku pakai skang...aritu masa raya aku ada la test bedak kakak aku..sebab aku tgk dia pakai bedak mcm bedak mahal je..aku tanya la dia bedak apa dia pakai?sebab nampak cantik btol...pastu dia tunjuk la..PIXY nama dia..bedak dari indonesia...

bila aku try pakai serius la..memang cantik bedak ni..dah la murah RM10 je yang refill punya, klw bekas siap ada cermin tu belas2 je..harga dia.ni kali ke-2 la aku bli bedak ni, aritu beli kat semua house RM12 dah pecah damia kasi jahanamkan

minggu lepas g bli kat kedai yang jual jamu2 tu kat giant, harga kat kotak RM12 tp dia jual RM10, klw dulu aku amek yang biege, kali ni aku amek yang gelap sket tropical biege, lawa sket kaler dia..nampak je gelap tp bila pakai xde la gelap pon

kakak aku kata bedak ni ramai mak andam pakai utk makeup orang kawen, kira dia campo2 gak la bedak yang mahai tu ngan bedak ni, aku pakai style basahkan span dia ngan air pastu sapu kat bedak & sapu kat muke terus.dah mcm2 bedak dah aku try, tp seme murah2 la...maybeline, revlon, avon, silky girl, bedak miami yang cosway tu pon ok juga...ni saje nak try bedak ni plak tgk mcm ok je..

korang penah tengok tak bedak ni?
kecik comei je bekas dia
klw korang nak cari bedak ni bole carik kat kedai2 jamu ada jual..
kat farmasi pon ada juga kot..

autopublish

24 ribu orang memberikan idea bernas:

mama rifQy said... [Reply to comment]

nana beli kat mane

SyaNa said... [Reply to comment]

aku pn suke bedak ni
aku gilir2 pakai ngan bedak cosway

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

tk pnh tgk lg..

nana blk penang kan?kt mna?kita nk blk kulim esok..mna tau dh dkt kot blh roger2 jmpa..hehehe

Cik Jue said... [Reply to comment]

comel kan warna dia..kita pun pakai bedak tue jugak...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

ayu pun tak pernah jumpa pun.best ek?
HB kat sini...

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply to comment]

Dear better remove iklan heartbeat tu k...more info feel free visit my new entry
http://damiaqish.blogspot.com/2011/01/pengiklanan-heartbeat-terpaksa.html

~ana~ said... [Reply to comment]

nana......kita pun pakai bedak ni skrg ni since ada sorang member(bestfriend kak matun) suggest kan. tgk dia pakai cantik je..tp mmg la..rs mcm smooth je...hr tu kita beli kat guardian..

mama tisya said... [Reply to comment]

tk pernh tgk ..oo bli kt kedai semua house ygjual kosmetik mcm dr sari ratu,mustika ratu tu ek

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply to comment]

Salam, dah leh tepek iklan HB yang baru

http://damiaqish.blogspot.com/2011/01/tutorial-hoyey-iklan-heartbeat-dah-leh.html

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

best eh bedak nih nana??? nnti nak try carik gak la... murah pon murah... bese pakai bedak nutrimetics tuh...

Hezesuze said... [Reply to comment]

hohohoho cam kebetulan pulak ek kita ni nana..ritu time weols ada event rally kt perlis tanye gak kt wife co driver team weols tanye dia pakai bedak ape?? sebab nampak cantik sgt...ingatkan mahal ler bedaknye ujung2 dia kata alaaa kak bedak ni ramai maknyah2 yang pakai huhuhuhu

bedak apakah?? bedak pixy katanye so apalaie dengan pantas weols pun belilah & skrg guna bedak pixy...mmg sesuai ngan kulit weols nak2 pulak harga pun murah kan kan....ngeeeee

Nana said... [Reply to comment]

@mama rifQy
kat kedai2 jamu ada jual na..
kat farmasi pon dah ada

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
heheh lawa kan bedak ni

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
heee banyak ada bedak ni kt kedai2 jamu
ok nanti roger2 hrp2 jadi plan kita

Nana said... [Reply to comment]

@Cik Jue
ahh lawa kan
pakai gak eks
hehe ada geng

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu

bedak dia lawa
nampak mcm bedak mahal je bila pakai

Nana said... [Reply to comment]

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis
tq kasi info ek anje

Nana said... [Reply to comment]

@~ana~
ha..kan..bez kan bedak ni
smooth je cantik
mcm bedak mahal

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
ahh kat kedai2 jamu sure ada
kat giant pon ada

Nana said... [Reply to comment]

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis
tq anje..nk kena buka entry anje dulu ni

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
yes bez kak
lawa mcm bedak mahal

Nana said... [Reply to comment]

@Hezesuze
haa tau xpe kak..bedak ni nmpk mcm bedak mahal kan padahal 10 hengget je

Miss Zuera said... [Reply to comment]

saya dah 3 tahun pakai bedak pixy..
mmg berkesan la... lepas tgk mber pakai..siap pesan lagi kalu ada sesape ada trip ke indon..hehe

blinkalltheday said... [Reply to comment]

sy pun pakai bedax pixy ni...tp casing die bukan yg kaler biru putih tu, tp coklat keemasan...1 tone warna sahaja, xde byk2 tone...memang cantik kalernye...bile berpeluh lagi cantik sgt2 kalernye...sgt2 blend dgn kulit kite...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...