MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, January 7, 2011

cabutan bertuah untuk mereka2 yang mengundi damia

aritu aku dah janji kan nak wat lucky draw utk korang yg sudi vote damia untuk contest si manja bersama anakku disinar raudah, yang damia menang kategori 2-3 yrs.adiah dia belum tau lagi apa...insyallah kalau la jadi holiday aku ke sabah maybe la sesuatu dari sana..kalau xjadi pun ada juga hadiah nye...


aku random je la..senang. No yang bertuah tu no 14


klik untuk tumbesaran
nama2 ni aku amek yg blogger sahaja..total vote ada 84 tp tu adik badik, & kwn2 adik2 aku & kwn2 yg xde blog hehe...kalau ada yg terlepas pandang sorry ye aku dah puas belek sebab ramai org aku xkenal mana2 yg vote aritu
ELYIES, ko no 14, meh email kan address anta kt fb pon bole yies...
sebelum tu aku nak cakap hadiah dia memang lambat lagi sampai yea..sebab holiday aku lagi 2 minggu gitu so tunggu balik holiday baru bole pos..awal bulan 2 di jangka akan dipos kepada seme2 yg aku dah janji nak kasi adiah tu

tq kepada yg sudi vote untuk contest DEQLIS tu
mana tau..ada sesuatu juga untuk yg sudi vote?hehehe...

14 ribu orang memberikan idea bernas:

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

ahha
aku dah vote
ekeke...

mama rifQy said... [Reply to comment]

da vote sudaaaaaaaaaaaaa!!

Izzatul Iman said... [Reply to comment]

haha...tahniah elyies...

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

wah.. tahniah pada pemenang

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats to the lucky winner

azura samsuddin said... [Reply to comment]

tahniah yg bertuah ni... heheh

eLYies said... [Reply to comment]

ehhhhhhhh...aku ke yang BERTUAH tu..ya allah.. nak fengsan ni..wakakakka

ok takpe..lambat pun takpe nana hadiahnya..wakakakkaka

zura@iwan said... [Reply to comment]

tahniah pd yg menang.....

Hezesuze said... [Reply to comment]

haruss vote
tahniah pada yang bertuah

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

da voteeeee...insyaAllah ade rezki tuu ;p

Gieyana said... [Reply to comment]

Tahniah2..:D

cikpuanhady said... [Reply to comment]

tahniah buat elyiess..me masih dalam proses baca semua entri..nak vote kenkawan punyerlah ramai, kalau boleh vote banyak kan best..hehhee

Tolong saya boleh? :Jom vote saya..^_*

Nana said... [Reply to comment]

eheh tahniah yies
yg lain2 ada lagi chance...
tunggu ek lain kali heheh
tq seme

Nana said... [Reply to comment]

eheh tahniah yies
yg lain2 ada lagi chance...
tunggu ek lain kali heheh
tq seme

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...