MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, January 24, 2011

dulu aku tak suke askar

dulu kan masa zaman sekolah dalam tingkatan 2, 3 gitu aku cukup benci tgk askar...hehe...yela sebab dulu kan rumah aku kat area mindef tu...asal balik sekolah je abang2 askar dok bersidai kat berek bujang memasing sementara tunggu ari nak gelap..

eii..benci sungguh la..dok pewit..pewit...(ala bese la..kan bukan diank ngorat2 pon..saje je hobi masa lapang deme tu kacau orang kan hehehe)aku ni dah ler sekolah pompuan gile segan klw ada orang ngorat2 cam gitu...rasa nk sorok muke dalam beg skolah je hahha...

serius la mmg cukup meluat..nak2 bila time bulan pose kan..ada satu kedai makan kat pasar tu jual makanan siang2 ari..time aku balik sekolah tgk askar berderet beratur bli makanan siang2 buta...hehehe...(mayb ada yg bli utk anak..tak leh syak wasangka juga kan...sesekali kena fikir baik hehe)

pastu aku penah keluarkan statement gini kat kawan aku " eii aku benci ngan askar..semua askar GATAL" haahhaha..padan muka aku..benci2 ngan askar..akhirnya aku kawen ngan askar....btol la kata orang kan...kita jangan benci2 orang....nanti yang benci tu la kita suka...kan?kan?

tapi dari dulu aku xpenah pun benci ngan askar yang bertakhta kat hati aku ni...kekekeke...
tetiba plak jiwang
autopublish..
tuan tanah sedang bercuti



18 ribu orang memberikan idea bernas:

aMyErInAiMiE said... [Reply to comment]

Hihi.tu la.jgn benci tauu.hihi.kte senasin..wpun abh erin pun askor gk..udara r tp xbwk jet cm hubby anda.hee~ mst abh erin pun knl suami nana kn? No wonder rtu ckp dok stwgsa..;)

Skg x dok mindef dh ke? Klu x, berjiran r kte! ;)

ieda said... [Reply to comment]

heheheh askar skrg nie kalau benci merana hati dikk :)

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

sweetnya entry ni :) pandai nana cari idea nak tulis mcm2 sementara bercuti tu hehehe

Hezesuze said... [Reply to comment]

walaweii cam akak pulak dulu tak suke org jawa + bermisai tup2 dapat kawin ngan abg pomen ahaksss..

jawa + bermisai gtew huhu

zura@iwan said... [Reply to comment]

tu arrr...x leh menci..nnti jd syg...

mcm aku & laki aku dl...dl laki aku suka kaco aku...aku duk sebut menci tul..last2 jd suami ye..hehe

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

sengal!!
ahaha..
ko thu tak ape yg aku tak suke?!
ahaha
rasa macam nak buat entry ler pula!
wahahahhaa!

Gieyana said... [Reply to comment]

ahhaha..sabar ja kan! Last2 jd hb ko kan!hihihi

ibuayu said... [Reply to comment]

ibuayu lak bukan benci tapi suka..suka tengok lelaki botak ..macho tu yang dapat ayahnas yang kurang rambut..keh3..tak sabar nak dengar cerita nana gi sabah

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

hee..samalah kite..tak tau apsal dulu cop budak2 askar sume gatal2..last2 ter'sangkut' ngan askar jugak..dh jodoh ye tak..ehehehe

wahhh..dh pi sabah ekkk..bestnyeee...=D

Woofer Storm said... [Reply to comment]

waaaa,besnya kalau macam tu...pasni nak benci maya karin la,manatau ada jodoh ngan maya..hahaaa layaaaaan

follow kat sni sis^^

firahadifa said... [Reply to comment]

pewiiitttttt

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

hikhik kalo bnci askar ni tk thu la cane..hahaha

Iena said... [Reply to comment]

tu org kata... jgn benci2 sgt...
kang dr benci jadi sayang... :)

*selamat bercuti... :)

SyaNa said... [Reply to comment]

aku dulu xsuke polis..
ttibe dpt bapak polis
hahahaaa camne tu???

Cik Jue said... [Reply to comment]

hahaha tak suka askar ye...
dulu mula2 dapat kerja gov terus dapat mindeff..ayat jue selalu cakap..nanti anak ayah ni tentu dapat "MAT TERAp" tapi nampaknye cik jue dapat mat opis....

tapi kalau benci sangat betullah jadi yang disayang ..hahaha..kita serupa

Lelord said... [Reply to comment]

ekekekkee senyum2 jek aku baca n3 ko ni

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

akak plak kunun2 tak suke laki bermisai... gelilah kunun... tup tup dpt laki yg ader misai... hahahaha....

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

hahahha sama la ngan eli..eli pun benci gile kt askar..mmg mostly dorang ni gatal kan..xde keje lain nk pewit2..sib baik eli x end up ngan askar :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...