MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, January 30, 2011

entry pasal sabah??

ades..penat sungguh aku mengarang entry pasal sabah ni...dah bole jadi duta pelancongan gamaknye hahahaha....

tunggu ek korang..disebabkan ramai yg amek cuti direct smpai minggu depan kan...aku dah schedule kan entry pasal sabah tu minggu lagi satu...kang aku publish minggu ni sure ramai yang terlepas sebab seme tgh oliday kan...

ada banyak lagi entry pasal sabah ni..terpaksa aku wat pecahan2 sebab nak kasi details punye pasal...ni atas permintaan kawan2 la ni..aku pun gigih la mengarang satu entry ke satu entry...tadi tengah dok karang2 entry pasal seafood aku tertekan publish...lupe nak ejas dia nye date minggu depan autopublish..heheh sorry la ek kepada sape2 yang tanya kenapa tak boleh buka entry pasal seafood?sebabnye aku dah delete...hahaha tersalah tekan post...

kepada sape2 yang bercuti panjang tu selamat bercuti yea...


6 ribu orang memberikan idea bernas:

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

ala mau tuka dgn ape..kt tak berjln..haihh..

tu la, mgu dpn rata2nya semua coti..fra pun sama lah mcm akk gak, WR tu semua mgu lagi satu ..

wah g penang, leh la jumpa kak gieyana..

mama rifQy said... [Reply to comment]

wahh cotiii!! sukeeeee!

ieda said... [Reply to comment]

eheheheh jenuh mengarang nie ..
ermm tukar suke sama suke FM .. kalau mcm akak x banyak FM tapi nak kirim beli boleh ?? aci !

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

selamat bercuti yer ;)

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

hehe..itulah die bile dh pi bercuti..satu hal plak kena karang entry psl cuti2 tu kan..=p

mama tisya said... [Reply to comment]

sure pjg entry tu annti tp bgs la leh share rumusan psl sabah..bole jd rujukan utk kwn2 lain

slamat cuti2 penang...nk gk FM penang tp tkde la FM yg bole di tukar2...:)wt la GA teka teki ke..lucky draw ke..ehhehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...