MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, January 7, 2011

ice cream MEKDONING

ari ahad lepas masa g isi minyak kat petonas, kat situ ada la drive thru mcd kat situ..sekali damia nampak dia cakap mama nk MEKDONING...hahahah terus aku gelak besar kt pam minyak tu..sebab sebelum ni aku mmg xpernah dengar lagi dia sebut Mcd tu...ntah camne tiba2 dia pandai lak sebut MEKDONING...haih..Mcd dah jadi oghe klate plok doh...ada nama MEK heheheh....

ternampak je MEKDONING tu..tiba2 tekak tingin plak nak makan Mcflurry, baru2 je suka makan ni..klw tak memang sundae coklat idaman ati...amrul la ni obses sangat ngan mcflurry dha aku terikut2...heheh...
satu utk aku..satu utk damia
eh cam comei je bekas aiskem ni kan mcm bekas telor heheh..
kasi zoom sket aih..rasa mcm nk g mekdoning skang je bli aiskem
damia punye...ni peberet aku poreber nih
aku kalau g mekdoning mmg oder 2 ni je..tak suka yg ada stoberi ke, kiwi ke, or apa2 perisa yg lain..suka coklat je.korang suke aiskem flavor apa?

14 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

mekdoning ye damia...tisya dlu macnonan...heheheh...skarang pn lebih kurang...dapnye..suka gk mcflurry oreo and choc sunday...yum2

Hidayah said... [Reply to comment]

aduh..ni rasa macam nk g McD beli nih....menitis da air liur tgk nyum nyum nyum

ida said... [Reply to comment]

heheheh sweet laa..mekdoning.....my son masa kekecik dulu..nak makan amlavinit..ngamuk2 minta ngan nenek dia..masalahnya nenek dia tak tau apa benda dia sebut..siap call ibu dia kat kl tanya apa dia anak ko nak ni..ibu pun tk paham..last tu bila lalu depan mekdoning tuh baru dia tunjuk amlavinit tu..huhuhuhu

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me suka icecream semua flavour kecuali choc hehehhe

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

aku tolak batu kayu je,hahahaha

Miss Zuera said... [Reply to comment]

wah, mekdoning yer damia...hehe
tetibe plak terliur kat mekdoning ni..
blik keje esok harus ke mcd ni..hehe
my faberet.. choc..

zura@iwan said... [Reply to comment]

hahaha...nk sebut teruih x reti tu...jd la mekdoning..haha...

aku suka coklat gk weyy..

BIONIC WOMEN said... [Reply to comment]

tetiba terasa nak gi mekdoning plak nih..hehe..
saya pun suka flavor coklat sajo..mcflurry oreo tu jengjarang beli..
Dhiya suka chocotop tu ajer

Hezesuze said... [Reply to comment]

weols pun suka eskrem mekdoning ni uols miahahaha

kekadang beli satu tak cukup haruss beli lebih dari satu haha

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

suka cok gak! lagi2 letak kacang ke ape yg tabur2 tu..pehhhh..mabeles!!

hahahah makdoning??? hahaha damia damia...

ann @ hatiberbunga said... [Reply to comment]

terliur, den! :P

ieda said... [Reply to comment]

aduhh sedap nyer dikkk ..

ZanaNordin said... [Reply to comment]

yeehaaa...
ha ha ha....McD versi terengganu nie..keh keh kehe

awat tak tapaw prosperity burger sekali

Wan&Syazz said... [Reply to comment]

aduiii ni yg teringin ni..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...