MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, January 21, 2011

jumpe model FAREEDA

balik dari semenyih memang kena lalu kajang...dah tu aku pon sms la eli..kata nak singgah kedai makan eli yang kat kajang tu kedai LAYAR MAJU, atau nama singkatnnye LM, bukan Lingerie Merah tau..hahahah....nasib baik la eli free malam semalam..dapat la jumpe...hehehe...

ni kali ke-4 jumpe ngan eli..1st time dulu masa tahun 2009 kot, eli bli kuih sarang semut, pastu 2010 jumpe 2x sekali masa gathering kt lake garden & lagi sekali eli singgah umah amek kuih sarang semut..(2x dah eli no oder kuih sarang semut..supe kak heze juga hehe.. regular customer)

lepas ni klw g kajang...wajib la singgah kedai makan eli ni...special tu ada sup BELUT...hehehe aku mmg suke makan belut..dah la kat keramat mmg susah gile nk cari kedai juai belut...haih..pasni agk2 ngidam belut bole g gegar kedai makan eli ni hehehe..

oleh sebab semalam kami 3 beranak dah kekenyangan...melantak mcm2 kat umah member amrul kt semenyih sana..so kami oder air je la...haih..rugi tak oder siakap 3 rasa...hahaha...sebab eli banje je..semalam..ekekeke..tq eli..banje kami..lenkali banje lagi tau haha...lenkali nk oder BELUT masak merah ke, masak halia ke nyum2..sedap..eh korang makan ke belut?

sungguh aku terasa gemuks bila dok sebelah eli yg selim melim ni hehehee..
hehe.. cek gambo memasing..jadi ke x
three layer tea..na mamaiqy suka la ni ehehe
sebelum & selepas di kacau..sedapp
damia tgk org sebelah mkn roti tisu dia pon tingin gak..
sebelum balik tu harus la sekali lagi bergambar ngan tokei kedai
gelap plak dah..
xpe tunggu gambar lawa2 dari kamera eli
haih oleh sebab malam tadi bergambar ngan model fareeda kan, aku mimpi ada orang offer aku jadik model...hahahah.....aku tolak mentah2...sebab aku ckp awak tak tengok ke..saya ada anak...badan tak selim..saya tak layak nak jadi model...orang yg oper aku tu pon siap kasi kad...katanya kalau ubah fikiran bole call dia...muahahah bengong gile...mimpi

alamak..cutemum..klw sy ada no tipon awak bole kita jumpe...xpe la lenkali klw g semenyih nk calling2 cutemum plak ajak jumpe

41 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

owh eli jmpa nana, nana jmpa eily..kekeke

tkleh jd ni kna p jgk mkn free..haha

wantie said... [Reply to comment]

hmm.. alang alang free kan, leh ler berjumpa jumpaan.

bagus tu mengeratkan hubungan yangterjalin di alam cyber, di transfer plak ke alam nyata.
chewah.. chwah... ayat mcm karam sigh waliah..

Cute MuM said... [Reply to comment]

tengah syok2 baca n pikir kat mana kedai tue, tiba2 terpacul nama cutemum pulak.. heheh..
nak jugak jumpa.. kat mana yer kedai tue?

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

ngada nana nih..tulis model fareeda pulak dahhh...model tak cukup inci haha

hahahha dan dan je mimpi org offer model kikiki kelakar ar nana ni..hubi eli pun ckp senang nk bawak bincang ngan org mcm nana hihihi

eh hubi dh naikkan harga sup belut tu hahahah tp stil murah lagi la..rm6 ;-)

Ya ALya said... [Reply to comment]

belut tak pernah makan lagi...hehehhe

zAnNa@mAMaBaTriCE said... [Reply to comment]

wah....jumpa model fareda yerk...

aku tak pernah makan belut oo
tak tahu ler boleh terima ke tidak tekak aku nie

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply to comment]

wah akhirnya jadik gak ngedate nye ek...biler plak kita nak jumpa nana ni...

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

amboi siap mimpi yg tak tahan tu...hahahaha..

sedap ke belut..mcm geli je dgr,tp nk try rasa lah..

eii kita tak nk jumpa ke?? ekekekeke ;p

ibuayahdamia said... [Reply to comment]

hahaha..sup belut??? adusss..memang ayu tak makan...rasa cam tak leh terima jer..sebab dok bayang2kan ular..ekeke..

wahhh..dah singgah LM yer..pasni ramai lagi blogger yg akan singgah LM tu...agak2 eliza bagi tak kita komisen yer kalau promote LM tu..haha

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

lawanya eli--tudung pun lawa
nana pun cun apa :) :)
besh dpt jumpa2 dan mkn2 tu :)

Gieyana said... [Reply to comment]

wahhh..dh jumpa Eli yer..:D

Cute MuM said... [Reply to comment]

nana.. kedai eli tue kat reko sentral yer.. ada uptown kan kat situ malam2.. rumah mak uyun kat taman seberang jalan tue jer.. dari umah uyun sekarang 10 min pon tak sampai..

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

bestnyer korang ngedate yer.... best ker belut tuh... x pnah mkn belut...

~ana~ said... [Reply to comment]

ish..kita ni bila lg nak jumpa erk..ana la nih..asyik bz semedang..:)

mama tisya said... [Reply to comment]

wah dh smp kedai eli..sup belut..tk pernh try..huhuhu

SyaNa said... [Reply to comment]

kemain siap mimpi
hehee
belut???? tak pernah makan
& mungkin x akan makan kot
hahaa

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

hahahahha...
kelakar la NANA ni...
Damia tu awatnya? mcm boring +ngantuk jea

atty's said... [Reply to comment]

apa nama kedainya ..dkt dah ngn umah kty rasanya

zura@iwan said... [Reply to comment]

td ada bc kt n3 Ely....mmg slim dia ek...hehe...

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA

hahah ala bukan ke fiza selalu jumpe
sampai kt klate sana nung hehehe

Nana said... [Reply to comment]

@wantie

heheh
ala kebetulan lalus itu kan..
g la mlawat kawan2

Nana said... [Reply to comment]

@Cute MuM
eheheh sure la..
kata dok kajang kan..
tu sebut2 tu

Nana said... [Reply to comment]

@e.l.i.z.@
hahah serius la..sampai mimpi2 hehehe
teringat2 lagi muke hampa agen model tu bila kita ckp xmau la jadik model
hahah bwa bincang pasal belut ok la kekekekkee
wah naik rege tp still murah tau
xpe klw kami datang kasi kami harga asal hahahahahha

Nana said... [Reply to comment]

@Ya ALya

hehe sedap tau...rs mcm ayam gak

Nana said... [Reply to comment]

@zAnNa@mAMaBaTriCE
hahaha klw org xpenah makan
sure gli
sebab terbayang2 mcm ular
tp sedap laa

Nana said... [Reply to comment]

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis
hehe tu la nye kan
insyallah
satu ari nanti
kita jumpe

Nana said... [Reply to comment]

@Farra Dhelina
ahah tu la nye
serius la
lawak gile
smpai mimpi2
belut tu rasa dia mcm ayam gak fara
hahah jumpe esok yea...aceh2 dan2 tanya

Nana said... [Reply to comment]

@ibuayahdamia
hahaha...tu la
klw org xbese
dia akan terbayang2 ular..
tp kita seme makan je
sup belut ke, belut goreng ke
mmg suka

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan

tu la
mmg comei..
kato oghe klate..hehehe
hehe sy xmakan pon
damia je yg makan
terlior dia tgk roti tisu tu

Nana said... [Reply to comment]

@Gieyana
gie 4 x dah jumpe hehehe

Nana said... [Reply to comment]

@Cute MuM
ahh btol2...
alamak dekat je ek
rugi la xamek no tipon
klw tak bole jumpe

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya

hehe sdapp kak belut tu
sy mmg suka
tp kt kl ni susah ler
nk cari kedai makan ada juai belut
nk bli belut pon mahai

Nana said... [Reply to comment]

@~ana~

hahah tu la nye kopi tu ari2 dok dalam kete bawa g koje kekekeke

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
heheh kita penah makan tu pon masa kt kelantan
makcik masak sup belut
tp kle blk penang
MIL buat goreng je

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
haha seirius..
aura model fareeda tu kuat sgt
smpai mimpi2
sedap wei..belut tu hehehee

Nana said... [Reply to comment]

@.::Lynn::.
dia tido sebenarnya..
pastu kena kejut sebab nk g jumpe kawan hehee

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
layar maju kak aty..dekat hotel reko inn

Nana said... [Reply to comment]

@zura@iwan
hehe mmg slim wei..
anak 2 tp badan mcm anak dara

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

hehehehe mlm ni dh start..hubi kata x jadi letak rm6..dia letak rm5.50..naik samah jah :P

mama rifQy said... [Reply to comment]

wowww..jumpe kak eily!!sukeee

eh eh..jelessss tauuuu!!! 3layer!!!!!!

Ummi Dania Yasmine said... [Reply to comment]

aisehh teringin gak nak jumpa eliza nih :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...