MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, January 26, 2011

magee kari

korang macam aku tak?pesal ek bila aku makan magee dari pinggan orang rasa masyallah sedapnye...tapi kalau aku masak pastu makan sendiri2 tak sesedap macam tumpang makan dalam mangkuk orang..heeheh...

bese magee aku mmg kosong2 je..tak suka sayur..., aku just letak telo je..kalau rajin aku tumis bawang putih pastu buh air, boh perencah,boh magee..settle
tapi mmg jarang la aku makan magee ni...tau magee ni tak elok...hehehe...tingat dulu amrul penah cite..masa dia kat asrama kan, dia masak magee dalam kettle letrik hahahah....pelik nye...pastu ada gak dia cite masak magee dalam baldi, gayung lagi pastu makan ramai2 kat sekolah..heheh mcm2 hal...

autopublish..
tuan tanah sedang bercuti


18 ribu orang memberikan idea bernas:

Cute MuM said... [Reply to comment]

betullah nana..
kami dulu kat asrama pon pernah buat.. hehehe... maklumlah tak boleh bawa periuk belanga.. pakai air panas jer lah...

Hezesuze said... [Reply to comment]

sekarang lagi senang kan ada maggie cup....bubuh air panas jek xyah nak masak bagai tpikan akak suke maggie bese...yang masak atas dapur huhu

oh akak pun cam uols gak tak suke letak sayur sbb xmakan sayur hahahaha....suke letak cili api + telur itu wajib ada agagaga...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

ayu pun suka gak makan maggi time dok asrama..makanan time lapar2..layan je la..dlm tupperware letak air panas..cedap..sekarang..tak lalu la makan letak air panas tu, nak masak siap tumis, letak mcm2....baru sedap.sesekali je la sbb dulu dah banyak sgt makan..
HB kat sini..

Adyshariz said... [Reply to comment]

haha..aku pon nak masak maggie jap lagii..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

siyes gross citer amrul tu :p

Gieyana said... [Reply to comment]

mmg best lah layan megi nie..tp skrg kena cut off psl anak dara aku ku giler megi!huhuhu

ku suka buh sayur psl aku penggemar sayur!hihihi

Lelord said... [Reply to comment]

wakakakakak zaman2 aku kat itm dulu pun budak2 laki wat cenggitu beb

ida said... [Reply to comment]

yeap..very the true..rasa sooo sedap kalau ceduk2 dr mangkuk ong len, bila dah masak sendiri...wat sebijik2 cam yang dlm mangkuk orang tuh, mesti dia tak feel sama gak...

Iela Fazielah said... [Reply to comment]

betulla nana.. time tumpg org mkn.,. punyer lah best rasa.. bl masak sendiri.. mcm xbesty lak kan.. bab amrul msk megi dlm baldi n gayung... aku xlalu lak nak mkn!

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

sedapnya megi sup tulang....

zura@iwan said... [Reply to comment]

aku ni kureng mkn megi arr...laki aku suka...ko tk suka sayur ke?aku suka....hehe..

atty's said... [Reply to comment]

kty pun jrg makan maggi .
tp kty suka makan maggi siap ptg cili api

Aku A-Z-Z-U said... [Reply to comment]

omaigod. sedapnya megi. baik dr mangkuk org atau dr mangkuk sendri. hehe. tak pernah jemu dgn megi (lagi2 megi tomyam n megi asam laksa) om nom nom! masa kecik2 dulu siap berebut megi dgn adik2, huhu..gambar semangkuk megi yg simple lagi buruk yg kau letak dlm post ni telah membangkitkan keghairahan kakzu nak makan megi skang! megi oh megi! <3 <3 <3 ;D

SyaNa said... [Reply to comment]

aku suke megi tomyam
letak cili api + sayur2 + telor
fuhhh careeee

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

student kt asrama mcm isi dgn kukulah klu dgn megi nih..hehehhee

zh-ena said... [Reply to comment]

betul la tu..time sek dulu klu nk mkn ramai2 kami msk dlm baldi hehehehehehe

mmg sedap time tu la

feerairish said... [Reply to comment]

sy suke sgt dgn maggi

I-sya said... [Reply to comment]

kita kalo mkn megi time hubby msk je sbb kita x reti msk megi. :)

tp best tau letak sayur, telur n ball2 cumanyer jgn cairla kuah tu.

pape pun mkn megi mesti kene masak, yg just rendam2 then campur perasa tu x lalu nk mkn.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...