MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, January 25, 2011

mangga ANTIK

mangga ni aku dapat dari ayah aku...dari zaman2 dia keje askar dulu lagi..zaman 70-an...lama gile dah mangga ni...ayah aku kan dulu askar...aku agak mangga ni salah satu barang masa dia keje askar dulu kot...

bila dah lama2 aku tengok mangga ni xpernah2 hilang..padahal tak simpan elok2 pon merata2 je letaknye..tiba2 aku mcm berminat plak nak simpan...ye la..ni bole kata menda antik juga ni kan..mana nak jumpe dah zaman sekarang mangga ni...mangga ni still berfungsi lagi..bole pakai xrosak pon..aku simpan je dalam kotak wat kenangan...

ni kalau muzium negara nampak ni mau nanges2 pegang kaki aku nak beli kan?hahahah...
ade ke orang berminat nak beli?amek la..aku jual seketol seribu..kekekeke
autopublish
tuan tanah sedang bercuti



9 ribu orang memberikan idea bernas:

Hezesuze said... [Reply to comment]

tgok tajuk ingatkan buah mangga yang antik rupenye salah daaa haha

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

siyes comel la mangga ni hehe
kelakar cara nana tulis--kot2 muzium negara nak beli sampai nangis2 tu ahhahaha LOL

zura@iwan said... [Reply to comment]

bleh taruk mangga kt pgr rumah br aku ni..hehe..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wui..seribu muarh lagi tu, kasi up lagi..ha ha ha...

qieranna said... [Reply to comment]

seribu 1.... seribu 2.... seribu 3...

jual!!!!!

Afida said... [Reply to comment]

letak kat muzium :)

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

harta karun

zh-ena said... [Reply to comment]

salam nana

mmg antik la mangga nie
lain dr yg lain

Iela Fazielah said... [Reply to comment]

mmg antik giler mangga ni... kalau muzium nak bl... rugila jual seribu... jualah sepuluh ribu.. br untung..hahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...