MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, January 3, 2011

menang contest the best moment

alhamdulillah..berkat kegigihan & keTEGARan menjoin contest akhirnya....membuahkan hasil..manyak untun lor...heheheh...nak tengok entry contest aku tu meh tengok sini xpela..xdapat banyak BE dari nuff pon..ada juga rezki contest kan hehe...

tq kat penganjur contest LIYA yang inform pasal kemenangan ni kat shoutbox & tq cutemum juga informgambar yang membawa tuah... dah 2 gambar kat broga menang contest
pendek kata TAK SIA2 NAIK BROGA HILL aritu...

kemenangan ke-2 utk jan 2011


16 ribu orang memberikan idea bernas:

ieda said... [Reply to comment]

congrats dikk .. :)

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

tahniah!! nana hebat la byk menang..kita pon nak rajin masuk la..hehe..

Myra Jay said... [Reply to comment]

Thniah ye.. :)

cikpuanhady said... [Reply to comment]

wahhh..tahniah dear..mmg murah rezeki..

Jom skodeng :Notre Belle Histoire

Hezesuze said... [Reply to comment]

tahniah!! berkat tahun baru tu hehe

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

tu dia...!congrats nana! :)
we want more, we want more..!haha! :P

ibuayahdamia said... [Reply to comment]

tu dia...asyik menang jer...ni jeles ni..nampaknya kena tegar jugaklah join contest ni.

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats nana!! :)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

wah tahniah k nana, banyak menang ni...tengok je la sape sifunya kan

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

wah tahniah k nana, banyak menang ni...tengok je la sape sifunya kan

deqlis said... [Reply to comment]

congratz...

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

hik3..penganjur suke g broga kott ;p

mama tisya said... [Reply to comment]

byk gmbr fraser & broga yg menang contest ..tahniah2

zura@iwan said... [Reply to comment]

tahniah beb.....cantik picca tu..mmg layak ko..

Nana said... [Reply to comment]

TERIMA KASIH SEMUA...
ALHAMDULILLAH..REZEKI HEEE

Miza Yusof said... [Reply to comment]

tahniah kak :) memang layak pun akak menang :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...