MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, January 13, 2011

menang FM korea

menang adiah saguhati...GA Miakiddidles
Since ada lagi 2 FM, so no yang paling hampir dipilih adalah no.16 & no.20
Ada seramai 7 orang yg terpilih - 1, 2, 6, 8, 23, 27 dan 35
Kita lihat siapa yang bertuah tuh

eh..eh..nama aku bertuah la..

tq kat ayu mak kepada setot & ara yang inform aku menang & tq juga kat ros hehe..tq tau
bertambah lagi koleksi FM kat umah aku..dah penuh dah pintu bahagian atas tu..skang FM korea dah ada 2 dah..aritu dpt satu adik aku g melawat sambil blaja..nk g korea ntah bila kan..dapat FM pon jadik...ari2 duduk depan peti ais pastu buka frezer sejukk verangan la ala2 kat korea muahahahahha.....

kemenangan ke-14 utk 2011

10 ribu orang memberikan idea bernas:

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

welkam..
pasni agak2 boleh ler buat kenduri mekdi?!
wakakakak!
bak kata amy,sharing is caring
klu kat aku mereng!
hihihi
tahniah wei!

mama tisya said... [Reply to comment]

tahniah ddpt fm lg..bertmbh kn koleksi fm..best2

juelee said... [Reply to comment]

adess jeles nak FM korea jugak!!!!

hehehe tahniah.. banyak tol menang...

Cik Aish said... [Reply to comment]

jom join contest ni!
Contest Adik Saya Comel Macam Mia Sara!
http://getmedean.blogspot.com/2011/01/jom-join-contest-cik-aish.html

[-suziey-] said... [Reply to comment]

aku xjoin GA ni tp aku akn dpt gk FM korea..pakatan tuakr suka sama suka..since aku pn akn fly overseas ..hehe.. :p

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats nana :)

SyUhAdA said... [Reply to comment]

thniah..
besnye dpt FM dari Korea..~

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

congr8s weh..sure senyum je tgk fridge

zura@iwan said... [Reply to comment]

mmg ko ni ada tuah la beb..hehe..

b a m b a m ' s said... [Reply to comment]

CONGRATS!kiter pon menang gak..hik hik hik..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...