MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, January 4, 2011

Nana vs cute mum

special entry untuk sorang kenalan alam maya....heheh..tanda appreciate sebab cute mum selalu rajin inform menang contest & selalu rajin tag setiap CGL yang dia join

kami memang belum pernah berjumpe...kenal pun sebab rajin join CGL..tapi aku perasan banyak persamaan antara kami antaranya :

1. kami sebaya masing2 umur 27 tahun lahir tahun 1983

2. kami dah berkahwin & mempunyai seorang anak perempuan nama anak kami pun dekat2 je..anak cute mum nama DANIA anak aku nama DAMIA

3. kami sama2 kongsi minat suka join CGL & setiap kali CGL yg mewajibkan tag, aku sure akn tag cutemum, sama la cutemum juga

4. dah banyak kali kitaorang sama2 menang dalam satu contest mcm contoh:

- contest gambar paling menarik 2010 : aku menang no 3 cutemum menang no 2
- contest si manja bersama anakku sinar raudah : damia menang kategori 2-3yrs, dania menang saguhati kategori 1dy-1yr
- cabaran cutenose : aku menang no 4 cutemum menang no 2
- contest anniversary mummy ila : aku n0 2 cutemum no 3

5. stakat entry ni ditulis kami dah sama2 menang 6 CGL

6. kami sama2 peminat pepel...moto kami kira macam pepel poreber la..hehehe..meh sini nk tunjuk bukti


warna tema masa kawen pepel
personal blog aku & blog contest cat pepel
personal blog cutemum & blog contest pon cat pepel
ish tak sangka plak cutemum buat special entry utk aku hehe terharu
sebenarnya aku mmg dah buat entry khas utk cutemum cuma xpublish je lagi...haha ni gara2 kasi laluan kat entry kemenangan la ni..bole plak kan sama2 nak buat entry yg sama

tingin nk jumpe..harap2 satu ari nanti kita bole jumpa la ek..masing2 pon kt KL je..xjauh pun keramat ngan kajang tu hehe..by the way..nice to meet you cute mum a.k.a nurul uyun...


18 ribu orang memberikan idea bernas:

ciK mOt ©™ said... [Reply to comment]

aler ngan aku ko takmo jumpa...aku majuk ar...

Nana said... [Reply to comment]

ko jangan nak gatal izan
jumpe ko di langkawi hahha

Cute MuM said... [Reply to comment]

heheh... semua fakta tue memang uyun dah perasan.. tak sangka kan banyak betul persamaan.. tersenyum-senyum uyun baca tau... terharu sangat..

insyaallah nanti kita leh jumpa yer.. lagipon My Hubby kan dah tau rumah Mak Nana kat mane.. heheh...

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

Cute mum ni junior skolah kite mase kat Melaka (sek menengah)..hehehehe..comei kecik molek jek orgnye..=)

Gieyana said... [Reply to comment]

mmg nak sama yer...tue namanya ada chemistry.:D

mama tisya said... [Reply to comment]

wah byk persamaan tu...bgs2 bole se'geng'....ooo sama2 muda:-p

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis ♥ said... [Reply to comment]

wah memang banyak persamaan k...patut la sama2 memang

zue @ annaleeya said... [Reply to comment]

byk persamaan.. klu jumpe msti havoc ar...

nana... mehla dtg kuantan... jumpa akak plak... ekekeke...

LyNn'Azlina said... [Reply to comment]

hihihi..byk jugak persamaan tu erk...
both of u mmg hebat...
2 2 ni kira sis ar coz saya lahir tahun 1984...

aanie said... [Reply to comment]

menarik fakta ni..best kan kalau ada geng kat alam maya mcm ni...

ZanaNordin said... [Reply to comment]

banyak persamaan korang
yg penting...byk gark contest yg korang sama2 menang....kuat betul instinct erkkk

[-suziey-] said... [Reply to comment]

ni namanya ade chemistry..hiks..bagus..ape lagi buat ler jumpaan..ekkeke:D

zura@iwan said... [Reply to comment]

ada chemistry la tu.....byk psamaan ko ngan dia...

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

aku bile lagi ko nak jumpe?1
ekkee..
sila tnyer chief gathering yer..
bila mahu buat event lagi!
ekekkee

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

alamak..sweetnyer plak korang 2 nih,hehehe

Nana said... [Reply to comment]

uyun-hehe kan?mmg banyak persamaan la...wlpon kita xpenah jumpe rs mcm dah lama kenal je.ahh kan ayahnye dania kan dh menang dtg umah kasi FM hehe

lily-owh alkisah....hehe skolah kt kajang ek

gie-hehe tu la nye mgm ada KIMIA

eryn-ahh tau xpe mmg banyak persamaan hehe

anje-hehe sama2 menang tu kebetulan je kot

kak zue-insyallah kak nanti bila2 saya datang kuatan pasti sy jumpe akk ok

lyn-heheh banyak sama kan?xde hebat mana la lyn maybe seme tu nasib je....

aanie-3 ari 3 malam dok ngarang entry ni heheheh xdela..spontan je bole tulis apa yg terfikir

zana-tu la pasalnye...heheheh byk sgt sama

suziey-hehe mmg nak jumpe pon nanti la..bila2 yg sesuai

zura-heheh kan?aku baru2 je kenal cutemum tp rs mcm dah lama kenal

ayu-heheh ala kita kan dah penah jumpa 2x kan?pengetua ni bila nk wat gathering lagik

zt-manis ek?heheheh

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

wah, me baru terperasan entry ni :) sweetnya :)

cikpuanhady said... [Reply to comment]

hehehe..samela kita mz, baru perasan ni..so sweet..tu yg best berblog dan bercgl ni..leh kenal ramai orang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...