MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, January 27, 2011

piknik kat teratak angah, kemensah

ari ahad lepas amrul ajak piknik tempat mandi peberet dia kat teratak angah, kat kemensah ala atas sket je dari warisan rimba..ada banyak gak la entry pasal mandi2 kat sini klw nk usha bole tgk SINI, SINI, SINI, SINI

hah tu dia...bape banyak ada yang tak masuk dalam blog lagi..aku ingat dekat 10 kali dah g mandi sini...tp aku xbape minat datang sini sebab air dia sejukkkk tak mcm warisan rimba air suam2 kuku je...

klw aritu masa g warisan rimba aku ngan kawan2 aku kan..so kali ni dia ajak kawan2 dia plak..ala jeles la tu aritu ngan kwn2 aku..dia pon nak gak mandi ngan kwn2 dia hehe...pastu ada la wat BBQ sket....aku la tukang perap ayam tu ikut sesedap rasa...

eh pehal ni..nak gaduh ke hehe
suke gambo ni..mekaseh gaff
dah tak sabo2 nak mandi ni
aku mmg suke bab bakar2 ni
sejuk grrrr
ramai org la aritu
hari aku g mandi ni, aku singgah kejap warisan rimba nak jumpe farra tapi dia xde plak..kuar g bli barang masak kata hubby dia..heheh...klw tak bole amek gmbo sama2 lagik

23 ribu orang memberikan idea bernas:

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

best tuh mandi manda... dah lama tak wat aktiviti mandi manda gini...

SyaNa said... [Reply to comment]

apesal damia ko buat gaya camtu
msk tgn dlm mulut??
malu2 ke

saya said... [Reply to comment]

aduh..seronoknya berpiknik siap bbq semua tu..mesti meriah..

iNa said... [Reply to comment]

seronoknya piknik2.....
best........
nana,suke tgk pic2 awk...cun..

JaSSNaNi said... [Reply to comment]

wahhhhhhh... suke2 gi picnic...
hmmmm akak tak dapat2 gi picnic.. asyik tertunda je.. :(
nak gi warisan rimba this CNY lak.. tapi smlm asben cakap nak balik kampung ade keje nak selesai lak.. :( camno.. asyik tertunda.. bila la dapat gi berendam kat air terjun ni.. :D

mummy_ayu said... [Reply to comment]

best tu..rajin tul korang gie picnic mcm nie..

mummY2Y said... [Reply to comment]

byk ye rupanye tmpat mandi kat dlm2 tu!

atty's said... [Reply to comment]

selalu baca je dlm blog nana..tp lom penah sampai lagi

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

sgt besh ok!!!

nana, nak tanya, mcm mana nak buat
"reply to comment" mcm yg ada kat blog nana ni?me nak buat gak utk reply comment kat blog me..tq yer

zura@iwan said... [Reply to comment]

syoknya...mmg suka bmndi mnda la korang..hehe..

mama tisya said... [Reply to comment]

suka tul korang mandi manda..bab bkr2 tu yg best

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
heheh saya mmg aktibiti mandi2 selalu wajin ada klw amrul balik
dia suka sgt berendam

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
hahah bosan aku xkasi mandi sejuk sgt pagi2

Nana said... [Reply to comment]

@saya
hehe mmg meriah nak2 ngan kawan2

Nana said... [Reply to comment]

@iNa
hee..tq pic ni pakai kamera dslr kawan...

Nana said... [Reply to comment]

@JaSSNaNi
heheh...nanti cny pon ada kawan saya nak g sana

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
heheh amrul mmg suka mandi2 ni

Nana said... [Reply to comment]

@mummY2Y
ahh..mmg banyak
tapi paling lawa
warisan tu la

Nana said... [Reply to comment]

@atty's
hehehe moh ler kak aty
xjauh pon dari bangi tu

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
tu kawan saya buatkan mz..
saya mmg tak reti coding2 ni hehehe

Nana said... [Reply to comment]

@zura@iwan
amrul la dia mmg antu air hehee

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
heheh akibiti wajib klw amrul ada
bbq tu tgk kerajinan hehee

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

hahaha tu la..nk dtg tak tya..hehehe best2..nnti boleh pgi lagi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...