MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, January 25, 2011

wah bahgia idop..

bertuahnye badan...duduk kat area jajahan SYABAS ni...kalau gini..memang aku bole simpan duit pegi haji ni..cube tengok bil air aku bulan ni...terima kasih la SYABAS....SYABAS sebab korang berjaya menjalankan tugas dengan cemerlang...hahahaah...
xnampak ek amount kat atas tu?
ni aku kasik closeup...caya tak??
SAYABAS berhutang ngan aku..hahaha...bak balik duit aku 28 hengget!

haih...beznye kalau selama2 nye gini...bole aku buat party buih ngan amrul...muahahaha...
korang nak join pon bole..bawa sabun meh datang umah aku kita wat party buih...
musykil aku..selalu tiap2 bulan RM6, tak pon RM8 pasai apa bulan ni bil aku Negatif ni?
dah ler aku selalu membazir2kan air..sebab damia asik nak mandi kolam pastik dia tu je..

autopublish...
tuan tanah sedang bercuti


14 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

hehehe tahniah nana..berjaya mendapatkan bil free bulan ini..kami tk pnh rsa lg ni..haha

Hezesuze said... [Reply to comment]

wah dpat merasa air free ler uols....akak boleh dikatakan tiap2 bulan free...yelaa duk ngan mak mertua kan xpakai air banyak sangat jimat katenye huhu

aanie said... [Reply to comment]

best duk area selangor ni...sy dah dkt 2 thn x penah bayar bil air....air free..hehe..

eLYies said... [Reply to comment]

aku sejak selangor bayarkan air..tak pernah aku bayar air..asyik negatif je..hahaha

SyaNa said... [Reply to comment]

aku dok apartment tu, bil pn dlm rm3 gitu..
mmg kumpul setahun sekali br bayor..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

ayu pun dah 2 tahun tak pernah bayar bil air..since selangor tolong bayarkan..syabas tul kpd syabas!!

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

hoi best la wehhh..syabas utang ko tuu..hahah

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

bil umah aku bulan ni RM0.00. nampaknya ko lagi hebat. RM-28

Cik Jue said... [Reply to comment]

wah ini dah bagus...selamat bercuti tuah tanah

ibuayahdamia said... [Reply to comment]

wahhh..sungguh ayu tak tau..yg syabas tolong bayarkan bil air penduduk selangor...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

masa kat Msia, bil me pun zero or kdg2 negatif mcm nana gak ehheh bertuah org dok selangor tau :)

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me dh click HB nana utk ari ni :)

zura@iwan said... [Reply to comment]

aku bil letrik kt png ni sll je kena byr..x penah negatif den..huhu...

but bil air mmg x yg byr..hikss...

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

wahhh -ve..ntah² ada org TERbyr kan kot ekkekek

fuyoooo party buih hahahha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...