MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, February 26, 2011

Blog Ungu


nak join KLIK SINI

Untuk menyertai segmen ini, anda perlu buat satu entri yang mengandungi:
  • Tajuk entri "Blog Ungu "
  • Link blog ini
  • Ceritakan dengan menarik, kenapa anda memilih warna tersebut dalam blog anda?
  • Sila tag 2 blog rakan anda yang mempunyai tema warna yang sama dengan anda. pastikan mereka tahu. (wajib kena tag 2 rakan, kalau lebih lagi bagus..)
aku memang peminat kaler UNGU...mmg suka sangat UNGU.!
gambar ni diambil masa hari perkahwinan aku,
yang memang bertemakan UNGU..memang dari zaman2 sekolah lagi aku mmg berangan2 nak pakai baju UNGU. masa ari kawen..tercapai juga hasrat tu...
Purple atau ungu adalah warna yang ....
mendamaikan & aku ingin berkongsi rahsia warna ungu dan perwatakan wanita: Pemurah dan merdeka hatinya, tidak suka diperintah, berinisiatif, bijak tetapi agak beremosi, keinginannya tidak meluap-luap.



ni la buktinye yang menunjukkan kegilaan aku terhadap kaler
UNGU...masa aku kawen, habis semuanya kaler UNGU. baju, ayeshadow,air, alas hantaran,bekas air, kek , bilik , pelamin ,bunga telor , door gift ..sampai naik UNGU. mata hitamku hahahaha....
masa majlis kawen tu ada orang tegur yang 1st time dia datang orang kawen minum air
UNGU.
family aku xyah cakap la..seme aku dah paksa & pesan awal2 suh pakai kaler UNGU..hehehehbukan tu saje..aku sangat suka dengan bau-bauan LAVENDER sebab menenangkan bagi aku...
jadi kat rumah mmg aku beli apa2 saje yang ada kaitan ngan bauan LAVENDER..mcm softlan, pencuci lantai ajax fabuloso, glade perfume utk kereta & shower gel, semunya bau LAVENDER...tak tau la ek..mmg aku pantang nampak menda2 UNGU. kat rak2 pasaraya tu hahaha....nasib baik mmg aku suka bau LAVENDER
ok itu saje la cite UNGU ku..harap2 mata hitam korang xjadi UNGU gambo2UNGU aku nih hahahaha...



adeh..baru perasan tarikh dah ttp kul 8 pg tadi..padahal dah 2 hari entry ni dok dalam draft..dah siap cuma tak publish je lagi..hrp2 masih di terima lah..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

good luck nana!! boleh menang ni :) besh entry ni

me dh click ur HB :)

✿etiey erywan✿ said... [Reply to comment]

good luick... i pun suka purple.. tp tak de la macam nana nih ha.. cuma kalau ke pejabat, ramai yg perasan.. asyik warna sama je

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

wahh semua serba ungu ye..peminat ungu sungguh...

gdluck kak, ada can nk menang niii..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply to comment]

good luck nana, memang peminat tegar ungu ni sama cam huda & uyun kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...