MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, February 26, 2011

bob lokman masuk PAS

sian..agk ketinggalan zaman aku...selalu mana ada masa nak godek2 blog2 hiburan cite pasal artis2 ni..masa aku slalu bz join contest je hahaha....ni baru tau kisah bob lokman & imej baru dia ni...dah bersara berlakon ke?

gambo2 masa bob lokman join PAS...wah dah jadik orang hijau putih skang ni hehe..




sumber :


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

5 ribu orang memberikan idea bernas:

Cik Wanie Ghani said... [Reply to comment]

wanie pun br tau pasal hal ini,
hurm......
apakah?

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

erkk hijau pth?? huhuhu klu mcm tu tak yah ler nk berlakon..tak sesuai...opsssss ;p

Cute MuM said... [Reply to comment]

yerker??
baru tahu...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

demokrasi kan :) pilih yg bertepatan dgn prinsip hidup ok jer :)

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply to comment]

bukan nana je ketinggalan kita pun sama ni baca entry nana ni baru kita tau k

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...