MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, February 24, 2011

buy 3 free 3 : makan sampai lebam

aritu kan aku ada bli voucher dominos ni..yang aku dah wat GA pizza tu ingat?ada la 2 keping lg tinggal utk kegunaan sendiri....

kebetulan plak semalam wat sebeday budak2 opis..so aku order pizza je la..amek 3 large pizza free 3 regular pizza pakai kupon aku ni..banyak save woo...total 3 large pizza RM98.20. kalau kena bayor 3 regular pizza harga dia RM71.40 so aku dah save RM71.40 kt situ..semenya ada 6 kotak pizza...makan la sampai lebam...aku amek campo2 saje nak merasa seme sedap ke tak..seb bek seme yg aku pilih sedap hehehe...

sebeday ni gabung dari bulan 12-2..aku amek campo2 saje nak merasa seme sedap ke tak..seb bek seme yg aku pilih sedap hehehe...la kebizian melanda..aku mmg xdan nak arrange sebeday depa ni...baru semalam free sket wat la simple2 je...



aku ada 1 lagi kupon mcm ni sape nak?tinggal je komen kt sini
large pizza dari kiri extravaganza (plg sedap) vegie fiesta & classic chicken
free 3 regular pizza beef peperoni, chicken peperoni & bbq chicken
kek secret recipe baru ni blackforest cheese. lemak berkrim sedapp
alah seme pon kek SR sedap..dah tu 85 hengget sebijik mau tak sedap hehe...
sempoi je..menu seme pizza hehe pentu kek dah..
mereka yg dirai ada lg 2 org xmsk dlm gambo..malu2 meow nk bergambo
tlg pasangkan lilin satu je ckp
gambar aku?malas...xde mood nk amek gambo muke naik jerawat sana sini hahah..nak peod la ni..muke mcm bulan jadiknye..bencik!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

33 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

mmg lebam sungguh la kalo byk mcm ni!! ekekeke.. jimat lak tu.

Echa said... [Reply to comment]

aku nak boleh?? aku mengandung ni. hahahahahahaha

ieda said... [Reply to comment]

waa bahaya nie sampai lebam ekekke
sayang kat sini x der dominos pizza nie huhuhu

wAnIe said... [Reply to comment]

saya nak kopun tu nana..hihih

^*NaNa*^ said... [Reply to comment]

bila tgk dominos pizza ni ..teringat kat game pizza lam pc opis ni ..sebijik rupa dan saiznya.haha....tapi mmg berbaloi2 beli dominos..ada yg sodap..ada jgk yg tk brapa nak sodap...ikut tekak masing2 lah yer..

Bulan said... [Reply to comment]

bulannn???? arghhhhh sentapppppp!!!!!!!!!!!!!!!

hahahahahhhahahaha.. ekekeke...
haihhh mmg berbaloi2 guna kupon nih kan..

lia said... [Reply to comment]

aku giler dgn flav top secret sauce-chicken... boleh abis sorg makan he3

GoJeS said... [Reply to comment]

nyummy3...waaa......xde pas kt org sblh pn...hihihiih

sume bersndar kekenyangan la pastue yeaaa..

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah...kenduri pizza la korang..
cedap..HB kat sini..

Hezesuze said... [Reply to comment]

walaweii nana....akak nak akak nak!!

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

SIL akak ckp, dominos pizza lebih sedap dari pizza hut. tapi kalo kat kedah ni, tak dak la dominos pizza tu, tapi dari gambar pun nampak dah cukup sedap

SyaNa said... [Reply to comment]

mmg sume pizza dominos sedapppp

eLYies said... [Reply to comment]

makan sampai lembab..hahhaha

miera said... [Reply to comment]

sedap nyer pizza..dah terliur nie..nak kena p beli jugak la...banyak sungguh pizza..mkn sampai lebam lh yer..hii.hiii

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply to comment]

perh...sedap menyentap menu tu...lama tak pekena gak ni

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg save byk la

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
haha
menyandar seme pas makan
kekekke
mmg jimattt

Nana said... [Reply to comment]

@Echa
ok deal
aku kasi ko

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
haha
banyak sgt kak..
mmg lebam

Nana said... [Reply to comment]

@wAnIe
alamak terlewat 10 saat hehehe

Nana said... [Reply to comment]

@^*NaNa*^
so far
sy oder
seme sedap
hehe
lom lg teroder tak sedap

Nana said... [Reply to comment]

@Bulan
hahahah
bukan bulan akk
akk mmg comei kekekke
mgm berbaloi giler

Nana said... [Reply to comment]

@lia
eh
tu perisa apa ek
tak penah dgr plak

Nana said... [Reply to comment]

@GoJeS
haha
xsempat nk simpan la org seblah
ada kotak je
deme dah makan

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
lama xmkn pizza kak hehe
tq!

Nana said... [Reply to comment]

@Hezesuze
sorry kak ada org dah book

Nana said... [Reply to comment]

@♥MAMASYAZA♥

yes
mmg btol
sy lg suka
dominos
banding pizza
serius
lg sedap dr piza

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
haha
ko mmg peminat dominos kan

Nana said... [Reply to comment]

@eLYies
haha
banyak giler wei

Nana said... [Reply to comment]

@miera
hehe
tau xpe
sgt bayk

Nana said... [Reply to comment]

@♥ Anje a.k.a Mama_Balqis
hehe
samala
dah lama xmakan

Ogy said... [Reply to comment]

mak aihh jelessnyaaa....dr ari tu mama teringin nk makan pizza...aduss kena pi makan nih..

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

lor, tak de plak muka nana dlm entry ni heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...