MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, February 25, 2011

entiti?

aku penah baca dalam satu forum..katanya klw kita amek gambar..pastu ada tompok bulat2 tu maknanya ada kewujudan entiti kat situ...

mcm contoh gambar ni..(aku goggle je)
nampak tak bulat2 putih tu, katanya ada la "sesuatu" kt situ yg kita xleh nampak
eii tgk gmbo ni pon cam seram je tmpt ni
ni gambo masa kat telok cempedak..
nampak tak bulat2 putih penuh kt gambar ni,
1 pic ni je kat telok cempedak yg ada imej mcm tu

kalau ada sape penah tgk rancangan misteri nusantara..pasal kisah histeria kat sekolah tanjung lumpur..ingat lagi wartawan tv3 tu ada amek gmbr kat sekitar sekolah...gambar2 tu semua penuh dengan bintik2 putih mcm contoh gmbr kat atas tu...btol ke bintik2 tu tanda ada nye entiti kat situ?wallhualam...

tapi aku ada satu kisah...masa tu dh lama dah blom kawen lagi..ada la pegi naik kuda kat kandang kuda abang angkat aku kat sungai congkak...memang aku banyak amek gambar masa tu...aku ada perasan..lepas gmbr siap dicuci..ada satu gambar aku tu nampak mcm ada asap kat sebelah..aku xde la heran sgt...tgk mcm tu je la..

tapi yg herannye mmg tak sape yg merokok time tu, tak de sape yang bakar sampah..cuaca agak panas..tak mungkin kabus...ok xpela..abaikan..malas nk fikir

nampak tak ada mcm asap putih kt tepi tu tp gambo ni xde la seram
p/s abaikan gambo zaman jahiliah ni xpakai tudung hehe..

selang sebulan lepas tu..abang angkat aku call..dia kata gambar kt sungai congkak dari kamera2 dia dah siap...tapi mcm ada imej misteri...dia pun kasi kt aku suh tengok...sangat seram! gambar2 dalam kamera dia semua ada mcm objek asap warna putih..paling2 jelas gambar aku atas kuda imej asap putih tu besar gila..btol2 belakang aku time aku tgh naik kuda..

sayangnye aku tak simpan gambar tu..sebab aku takut nak tengok! tu pasal aku xminta gambar tu..tp btol ke..tanda asap & imej bulat2 tu bukti kewujudan entiti kat situ?



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

12 ribu orang memberikan idea bernas:

ita cutevirus said... [Reply to comment]

kalo ikut kate org yg pakar dalam bidang paranormal, memang betul la kan..
tp, diorang kene kaji gak kot² kalo kamera tu berhabuk...

takut gak kan?? kalo gambar kite tetiba je ade bendasing..

amiey lee said... [Reply to comment]

kta pun ada gmbar bulat2 tu..masa mlm raya tgh main bunga api... pastu saja la snap gmabar... tgk kat camera mcm pelik aja byk tompok2 bulat mcm gmbr first tu..

mungkin pencahayaan tak sekata kot..kakakakakakakaka

eT said... [Reply to comment]

angin tiup cahaya kot...huhu

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

pelik jugak kan..tp ntahlah..tak tau nk ckp mcmn..eee org ada gambar gak kat WR tu..seram lah pulakkk

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

*hb

juelee said... [Reply to comment]

pk positif.. pencahayaan nye efek hahaha takot kang pk bukan2 msti terbaawa2..

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

tak tau plak... lgpon tak pnah lagik klu amik gamba ader tompok2 putih gitu...

ibu_umairah said... [Reply to comment]

takut..takut....x nakk.......
as nie dah la penakut..

~ana~ said... [Reply to comment]

seram weh....

Afne said... [Reply to comment]

nana, aritu blk kg masa cuti pnjg, adik beradik mak buat barbeku kt rmh atok. kitorg piknik bwh pokok manggis psg generator. dh tgh mlm bila tgk blk gmbr2 yg di snap kt hp cousin ada 3 objek iras wajah makhluk2 yg beebeza. mula2 tak perasan tp bila semua tgk baru msg2 perasan. isshh meremang bulu roma wehhh.

kita pn tau kan bkn manusia je makhluk ciptaan Allah. cuma kita tak nmpk dgn mata kasar.

SyaNa said... [Reply to comment]

aku seram kalo amik gambar kt luar mlm2
takut kang ade entiti menjelma

b a m b a m ' s said... [Reply to comment]

macam kamera berhabuk jek tuh kak nana..heheheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...