MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, February 28, 2011

GEMOK : perkataaan aku paling benci dengar

nana...GEMOK nye ko skang...makin lebar nampak....senang hati ye??

grrr..rasa nak kasi penampor je kan..kalau ada orang cakap kita gemok.....
lantaklah aku gemok pon aku minta duit ko ke??

xpe2...tunggu la....aku tengah dalam proses utk menyingkirkan lemak2 berlebihan ni....kita tunggu & lihat hasilnye nanti...aku gemok ke ko yang gemok??yg aku heran tu...bese kan org yg ckp kita gemok tu bukan la badan dia tu kurus sangat pon..kalau nak banding badan aku ngan dia jauh lagi kecik badan aku dari dia..perasan btol la..mcm dia tu kurus sangat nak ngata2 aku kan...

aku ni mmg cukup jaga MULUT...aku mmg xsuka nak cakap gitu kt kawan2...sebab aku xmau perkataan GEMOK tu bole mengecikkan hati kawan kita..rasanye xpernah lagi aku saun direct kawan2 aku yg comei2 tu dengan perkataan yg tak sedap di dengar mcm perkataan GEMOK tu..benci la aku dgr..

wahai lemak2 ku yang tersayang..bersabar yea..tak lama lagi aku akan nyah ko dari badan aku hehehe...eii..tak sabar nak tunggu hasil nye nanti...apakah??heee...rahsia..tunggu dulu nanti dah berjaya baru bole reveal..

kalau berjaya...harap2 berjaya lah lalalala...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

31 ribu orang memberikan idea bernas:

cikmOt said... [Reply to comment]

hurmm...no komen la...aku dah gemuk skang...sob sob...

mama tisya said... [Reply to comment]

kita pn tk suka...kalo ckp bdn dh berisi tu ok lg...kalo sebut perkataan GEMUK tu rs mcm gemuk giler la kn

n a d e a said... [Reply to comment]

aku pun tak suka word gemuk itu.
tp ape boleh buat mmg aku dah ke arah tu... aaahhh sob sob T__T

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

akak pon kdg2 kecik hati klu org pggil gitu... wlupon mmg realitinya kita mmg dah berisi dari dulu... gemuk tuh mcm sensitif sket kan??? klu ckp, makin sihat skrg??? ok sket kan???

iduraz said... [Reply to comment]

salam perkenalan,
sama la kita, sangat mencikk ngan perkataan itu, memang la diakui liza dlm kategori tuh, tp tolong jgn mention boleh?muahaha

~ana~ said... [Reply to comment]

nana, ana rs kalau nak cakap tu x kisah la kan..tp ana rs bahasa tu berlapik sikit...apa salah nya guna perkataan 'berisi sikit' ganti gemuk tu kan..

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

ko gemuk ker?
kurus la weih.
org gile jer yg panggil ko gemuk.
ke gemuik?!
ahaha

wantie said... [Reply to comment]

kalau citer pasal gemok ni. aku ler org nyer. Kalau org ckp aku gemok, aku redha jer la.

jgn ckp aku tak cuba yer. aku cuma boleh puasa jer. kalau aku diet,sat sakit lain pula yg menjengah.

perut masuk angin la, darah rendah la. hmmm.. sebab tu aku malas nak diet. kalau diet boleh sakit wat per kan. Tapi kalau puasa tak der la pulak penyakit penyakit semua tu.

Bulan said... [Reply to comment]

hekellehhhhhhh!!! aku pon xsuka org gelor2 aku gemok, pelis la!! klo sekali dua okeh fair enough, gurau, tapi dah gelor, dedepan panggey gemok gemok, ko igt ko cantekkkk keee? kot cantik gaya lisa suriani okeh ler, aku meraung nanges le abis kuat pon, nih dah le non ado, kemain nk gelor2 org, ptuihhhhhhhhhhh!!!! okeh aku emo! hahah

*nana, ko xgemok pon akak tengok*

b a m b a m ' s said... [Reply to comment]

relax kak nana..heheheh..cik bambam nie gemok dr azali..ehhh..bukan gemok..comel bergaya jek..muahahaha.. ade rahsia kurus jgn lupa share ek!hehehe

Myra Jay said... [Reply to comment]

Wahhh!! ada p slimming ke?? Jangan lupa syer tau, nak gak kurus :)

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

tp nana slim jer me tgk :)
sama2 kita menyingkirkan lemak hehehe

me dh click HB!

Afne said... [Reply to comment]

isshhh tertanya2 i hehe

juelee said... [Reply to comment]

hahah selalunye saya cakap makin sihat je.. lagi afdal..

boleh kurus tu insyaallah.. jgn dah kurus peknen plak udah ler... dah sihat balik..

Nana said... [Reply to comment]

@cikmOt

adoi..
aku pon sedih
org ckp aku gemok

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya

tau xpe...
sentapp kan huh!

Nana said... [Reply to comment]

@n a d e a

hehe
sama la kita nad
sama2 kearah itu

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya

faham kak..
mgm kecik ati kan
sentapp rasa

Nana said... [Reply to comment]

@iduraz

tu la..
xsuka org mention perkataan tu
kecik ati rasa

Nana said... [Reply to comment]

@~ana~

ana..klw bole xyah ckp langsung ponx pe..
ckp berisi pon rasa sedih
walapon mmg kita berisi hahaha

Nana said... [Reply to comment]

@Sidratul Muntaha

ko lom tgk perut aku ni ayu..
lemak banyak
susah nk hapuskan
uwaaa

Nana said... [Reply to comment]

@wantie

adeh
hang jgn merana badan sebab nk kurus
aku pon rasa
puasa plg bagus
utk diet ni kan

atty's said... [Reply to comment]

itulah..sapa yg nak gemukkan..

kty pun on diet..tp takde amik apa2 ubat.

mamashikin said... [Reply to comment]

tp sbnrnya kalo org ckp kita gemuk..at least kita tau kite gemuk..eheee..kalo tak, mkn jer memanjang...tp yg tak bestnya mcm mana nk suh turunkan berat badan yer..haishhh

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

xpe2.. pedulikan apa org nk kate.. chayok2.. jom pakai PB nakkk ;)

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

kak nana jumpa org hr tu pun, mesti ada ckp dlm ht kan, eh gemok nya fra ni...wakakakakaka...

mmg lah..skt je ht ni kan!! sensitif tau!!

Hezesuze said... [Reply to comment]

walaweii nana...ko mane ada GEMOK....ok latuh...kurus sgt pun tak cantik uols...

lain lah cam akak baru leh panggil chubby ahaksss...

Syerah Omar said... [Reply to comment]

aku pon gemok..lagi rasa stress bila org petikaikan aku gemok.sudahlah aku stress lagi menjadi2 stress.trus aku makin lapor nak makan..kahkahkah..

tiefazatie said... [Reply to comment]

ifa pun xske kak...ada je pgl ifa gemok..pgl la cumil ke..haha...nda la jg ifa nie geram je..nie pun msh dlm proses lg nie..btw..kurus je sis nie ifa tgk..

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

akak tgk nana slim aje, akak ni lagilahhh bulatttt

mummy_ayu said... [Reply to comment]

sama...tak suka org ckp kita gemuk, tapi kat opis ayu nie ada sorang tu..dia tak ckp gemuk but ckp...eh ayu ngandung lagi ker? paham2 sendiri la maksudnya dah naik la badan tu..pun tak suka..
niat tu nak diet tapi tak tau la mcm mana...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...