MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, February 23, 2011

HADIAH LAGI

argh...bz..bz....sorry tak sempat jalan2 blog korang....update laju2 je ni...tepek adiah yang dapat
sorry xdan nak wat backlink..banyak koje...gegar otak aku opis atas dok gerudi2 wat renovate argh..tensi!

hadiah contest kesayanganku...ada 2 sarung kotak tisu & duit RM 23 dah di bank in :) tq kina..hadiah contest bila saya mati
hadiah teka2 ibu ayra (seme dpt adiah) keychain
hadiah saguhati 2nd giveaway babysara
sorry sesangat korang..kang aku free sket lg aku jalan blog korang...aku ada hadiah..utk sape2 yg minat pakai gelang kristal..tunggu ek...nanti aku wat teka ke apa ke..mencarik pemenang gelang kristal dari sabah..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

best tuh dpt adiah... klu dpt adiah duit lagik best kan???

GoJeS said... [Reply to comment]

hahahahha...sm la ngn kte sblh ni...lg dkt ha...gegar2...ddk pn mcm vibrate sokmo...huhuh...

waaa...ade cntest lg ke...mcm menarik hdh tu...:)

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats yer nana :)
me memang bye2lah kalau bab2 teka2 :p

mummy_ayu said... [Reply to comment]

tahniah...cayalah..banyak dpt hadiah...

Nana said... [Reply to comment]

kak zue-hehe
sy mmg suke klw dpt adiah cash

anne-huwa..tension..tekanan idop..
nak ckp pon kena jerit2 heheh

mz-hahaha..senang je mz jgn riso

ayu-hehe tq..

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

da beshhhh

mama tisya said... [Reply to comment]

byk koleksi adiah..dh ada ke teka teki..mcm tk de terbc lg

Ibu Ayra said... [Reply to comment]

alhamdulillah dah sampai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...