MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, February 27, 2011

Hikarimoji Lights Graffiti.

sape tengok majalah 3 malam tadi??topik dia pasal Hikarimoji Lights Graffiti.
apa ke benda Hikarimoji Lights Graffiti tu?? dia bukan adik beradik ajinomoto ke spesis loji ke bukan...hehhee

Hikarimoji Lights Graffiti ni grafiti yg gunakan kaedah cahaya, dia guna api & cahaya lampu dengan menggunakan teknik fotografi. ntah la aku nak terangkan lebih2 pon aku xreti..tapi yg pasti aku suke giler nengok gambar2 Hikarimoji Lights Graffiti ni. nak tau details korang bole tgk kt blog http://hikarimoji.blogspot.com/

patut la aku penah nampak budak2 remaja pegang torchlight pastu dia gerak2kan torchlight tu sambil tu ada kawan2 amekkan gambar..masa tu aku tgh lepak2 kat bukit langat.ingatkan diorang buat apa...baru la aku tau nama dia Hikarimoji Lights Graffiti. yg pasti HLG ni kena buat kat tempat yang btol2 gelap & time malam

cantik kan gambar2 ni
sumber dari fb Hikarimoji Lights Graffiti.



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

12 ribu orang memberikan idea bernas:

Liza said... [Reply to comment]

Tgk. Giler babas style!! Cam nak try dgn camera cabuk kita. Boleh ker ek?

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

wah..sgt cantik!!

me click HB!

AyuArjuna BiGoshh said... [Reply to comment]

br tgk kat tv3 smlm dlm majalah 3 tp ank tempatan yg buat mmg canteklah

myhackersarehere.com said... [Reply to comment]

lepas ni sape2 yang taip Hikarimoji Lights Graffiti pasti akan bukak blog ni dulu..kejar SEO ek~
hahaha..


tapi mmg stail pun HLG tu..

SyaNa said... [Reply to comment]

aku tgk!!
aku pn kagum2
hahaa

Nana said... [Reply to comment]

@Liza

ni xleh guna kamera biasa..
kena pakai dslr..
dia setting slow shutter klw xsalah

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
tu la
lawa gilerr

Nana said... [Reply to comment]

@AyuArjuna BiGoshh

ahh...bangga plak
ada ank2 tempatan bakat besar mcm ni

Nana said... [Reply to comment]

@myhackersarehere.com

hahah
xde la kejar sangat..
tp ada la sket2 hahhaa

k-pop gurlz.. said... [Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
arifukazi said... [Reply to comment]

yup ! guna slow shutter.. dah try, tapi xdelah lawa mcm HLG pnye...

AkuBiomed said... [Reply to comment]

Salam perkenalan. Saya telah berjaya membuat eksperimentasi Light Graffiti hanya mengunakankan digital kamera kompak Panasonic Lumix. Percubaan pertama berjaya boleh lihat hasil kerja di blog saya:

http://akubiomed.com/2011/mari-bermain-light-painting-light-graffiti/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...