MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, February 11, 2011

jumpe blogger@ tesco bukit mertajam

ni la dia blogger yang aku jumpe masa kat penang aritu...memasing duduk KL tp xpenah lak jumpe kt KL hehehe..dah memasing balik kampung kat penang baru la kesempatan nak jumpe...memula plan ngan izan & fiza nak jumpe kat bagan ajam, nak piknik2 la konon..sekali last minit dibatalkan..sebab aku baru tau bagan ajam tu xbole mandi hehe..amrul plak eksited nak mandi..tu kami pon janji nk jumpe kat sg.dua nak makan mee udang..

dari berjanji kat sg. dua pon xjadi..sebab atas masalah yang tak dapat dielakkan..perjumpaan kami dilajakkan ke pukul 5 petang bertempat di tesco bukit mertajam, nak kata btol2 dalam area bukit mertajam tu idok la..sebabnye tesco ni dari rumah MIL aku kat jawi tu dalam 15 mnt je..izan plak amek masa dalam 45mnt nak ke tesco ni...

setelah nak masuk 5 tahun kenal melalui forum PCM akhirnya baru aku kesempatan jumpe ngan izan...wlpon xpenah jumpe kan...bila dah borak2 tu mcm dah kenal 20 tahun hahahah...dah puas gosip2 liar kat foodcourt kami beralih arah plak kat playland kasi chance anak2 bergaul mesra...heheh.....sempat la memasing tgk gambar memasing dalam kamera sebelum memasing mempublishkan gambo2 tu dlm belog he...

mmg banyak gambo masing2 pandang tempat lain..dah tu ada 2 kamera kan...izan pandang kamera dia aku pandang kamera aku hahaha...
ni pandang kamera izan yallah serabut nye rambut damia...ade ke dia gatal g tuang minyak baby atas pale xberkenan btol aku pakaikan minyak kat rambut damia dia yg pandai2 pakai sendiri
aksi terlampau hahaha..sebab xde orang kan ngan maknye naik melompat kat dalam ni
damia ngan kakak
3 sekawan.. irfan nak berebut kusi ngan damia..damia plak mmg saje xkasi kusi biru tu heheh
aksi ekstrem damia...bole la dia gelongsor pale dulu
gambar2 lagi sebelum balik
ha..ni baru la dua2 tengok kamera...adoi la huduhnye nampak lubang angin tu..amrul ni xreti la amek shoot menarik2 sket
sebelum jumpe tu fiza ada sms cakap tak dapat join sebab dia ada kenduri..xpe2 nanti bila2 kita jumpe ek...myra a.k.a mj plak...adeh..sorry mj...tak sangka plak mj bole pegi kat restoran sg. dua nak jumpe aku...mmg la mula2 aku kasi tau mj aku & izan nk lepak kt situ..tp last mnt cancel pastu plak battery tipon aku kong...sudahnye mj call tak dapat..dia dah ada kat restoran kt sg. dua nak jumpe aku...adeh....ralat btol la..kalau la battery aku tak kong mmg dah dapat jumpe mj dah...sorry.....xpe len kali kami balik kg, kita jumpe na..MJ...sian MJ...



18 ribu orang memberikan idea bernas:

ciKmOt said... [Reply to comment]

bila kita nak jumpa ni???tetiba...hehehe

SyaNa said... [Reply to comment]

jodoh korg di penang ek
hehe..bile kite nk jumpa makan2??

Gieyana said... [Reply to comment]

hihihi..sabar je korang psl dua2 dok KL..kt penang br dpt jmpa..hihih..

Aku kalau kt playground nie..ku tmpang sekaki main!hahahah

eLYies said... [Reply to comment]

nana..izan malu-malu miow kan..dan selalu dok banding badan kita ngan dia..hahahahha...tak suka tau sifu!!!>.hahahaha

eLYies said... [Reply to comment]

nana..izan malu-malu miow kan..dan selalu dok banding badan kita ngan dia..hahahahha...tak suka tau sifu!!!>.hahahaha

atty's said... [Reply to comment]

kita lak bila nak jumpa nie ?

tapi kty ni payah skit..sbb pemalus

Jom baca: Tutorial Link Entry di Komen

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

ekekeke kt sni tk jmpa jauh nau kan pertemuan itu..

✿ etiey ✿ said... [Reply to comment]

ada jodoh je cik nana ni :p

Nana said... [Reply to comment]

@ciKmOt

HAHAH ko nak jumpe menda lagi
tgu la bebila
blk penang
dating lain

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
hah tu la nye
KL punye beso xjumpe2
kat penang sana bole jumpe
makan2??menarik hehe

Nana said... [Reply to comment]

@Gieyana

hehe tau xpe
sama2 dok KL
tp baru jumpe kt penang hehhe

Nana said... [Reply to comment]

@eLYies
ahh mmg pon
malu2 meow..
mula2 ckp dia tak tgk mata aku hahahah

Nana said... [Reply to comment]

@atty's

eh kak ty
kita penah jumpe dlu
tak ingat ek

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA

hahah tau xpe...klw tak bertiga3 an dah kita

Nana said... [Reply to comment]

@✿ etiey ✿

hehe jodoh jumpe kt penang
padahal masing2 dok KL

ibuayahdamia said... [Reply to comment]

wah..bestnya jumpa blogger
kita bila nak jumpa lagi..
padahal slalu gak naik KL ni..hehe

Ya ALya said... [Reply to comment]

heheheh...dah sampai dah tesco ni....sebelah je dengan taman perumahan maksu ya....t kalau ada terjah sana nak jumpa kak fieza lak la....

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

bl kt nk jump lg ni? hr tu kejap je kn

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...