MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, February 16, 2011

menang FM Donut Gebu Gebass

arini catat rekod la..ada 5 kemenangan... syukur...tak sangka plak komen ikhlas dari hati ni di kata unik..hahahah....ayu suh kasi fakta unik pasal aleesya..so aku kasi je la..apa yg aku tau..satu kelebihan la kot..sebab ari2 memang akan baca blog ayu..so semua2 cite yg lepas2 tu mmg ingat., memang dalam kepala je...xyah nk g buka entry lama2 nk tau pasal fakta unik

tahniah juga mrs.k menang FM perisa stoberi


oleh sebab aku mmg suka coklat kan..so aku pilih la nak FM donut perisa coklat..
nmpk mcm real plak kan...
ayu donut ni ada bau sekali kan?sebab penah bli keychain donut ada bau vanilla hehe...
pagi tadi aku kasi FM kat mamatisya & mamazharfan..ni aku plak dapat FM heheh...suka!! sebab kawe meme suko kumpul FM:)

kemenangan ke-18 utk feb 2011
total 2011 : 38 kemenangan


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

10 ribu orang memberikan idea bernas:

Ena said... [Reply to comment]

wooooooooooooohohoh..
dasyatttt nyer.. sampai 5 kemenangan tu.. Tahniah nana..

akak gak la duk glurp gulrp!!

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats nana!!!

Fadzillah Kamarudin said... [Reply to comment]

tahniah...

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

ya rabbi!
mcm donut betul la!!

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

ya rabbi!
mcm donut betul la!!

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said... [Reply to comment]

tahniah nana, sentiasa bertuah gitu

SyaNa said... [Reply to comment]

ni ko kalo tgk lapor jgn baham plak donut ni

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

menang sajer... thniah nana...

ibuayu said... [Reply to comment]

tahniah nana..
nana ni idola akak tau..

Nana said... [Reply to comment]

heheh tq semua..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...