MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, February 8, 2011

perhatian kepada penerima ole2 dari sabah

perhatian kepada kawan2 yang aku dah janji nak kasi ole2 dari sabah...ni ada5 orang yang aku dah pilih

1. izzatul iman
2. Et
3. elyies
4. fardziana
5. kak zue
(sorry malas nk kasi link hehe)

hadiah korang dah selamat aku pos tadi..pakai pos biasa je...harap akan selamat sampai kat korang ek..korang akan dapat FM sabah besi punye..insyallah akan selamat sampai kat korang dalam keadaan baik...aku risau bli yg seramik tu takut pecah
kepada suziey & sidratul muntaha a.k.a ayu fm korang juga aku dah pos sekali tadi...hee...mekaseh sebab sudi jadi geng pakatan tukar suka sama suka FM ni heheh..

sorry agak lambat mengepos..dah tu..balik sabah rest 2 ari gerak g penang plak..semalam bz semedang menyelesaikan keje2 yg menimbun akibat lama bercuti..arini pon aku lari kejap g post office pos adiah korang..seb baik la pos opis dekat

20 ribu orang memberikan idea bernas:

Izzatul Iman said... [Reply to comment]

oh...terima kasih...

akan ku tunggu di pejabat pos minggu nie...hehe...

boleh lekatkan kat fridge nanti...

:D

SyaNa said... [Reply to comment]

wey kuih gelang2 yg dr sabah tu ade lg tak?
kalo byk meh la jual kt aku sepeket..
sini susah mau cr

Gieyana said... [Reply to comment]

WAHH BESTNYER..ku ter miss nie..:D

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

tenkiu nana... tak sabo neh tggu abg posmen htr dpn pintu... hehehehe....

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

ahah
aku suke
xper
pasni boleh buat pakatan lagi!
yeeeeha!

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

nana tak bagi hadiah kat me pun :p

eT said... [Reply to comment]

owh..terima kasih nana....
pos bese...3-4 hari la kot sampai kan...

Hezesuze said... [Reply to comment]

oh untuk weols xde ek?? hehehehe

Cute MuM said... [Reply to comment]

klik HB!

Nana said... [Reply to comment]

@Izzatul Iman
hehe insyallah by this week dapat la kot..
eh nape nk kena tunggu kat pejabat pos
nape tak tunggu kat rumah je hehe

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
ALAMAK wei..xde la aku bli cukup2 je...sebab beg kecik je xmuat brg banyak
klw ko nak nnati aku kirim kat abang aku dia blk KL bulan 3 nanti

Nana said... [Reply to comment]

@Gieyana
ehehhe xpe2 len kali na..

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
heheh tunggu tau
mgu ni dapat la kot

Nana said... [Reply to comment]

@Sidratul Muntaha
yeah....pakatan tukar2 fm hehe
bole..nanti aku g jenjalan aku bli extra 1 utk tuko ngan ko hehee

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
hehe mz saya ada 1 lg fm nanti saya akan annouce camne cara nak dapatkan

Nana said... [Reply to comment]

@eT
ahh dalam minggu ni dapat la et

Nana said... [Reply to comment]

@Hezesuze
heheh ada 1 lagi nanti saya wat entry camne nk dapatkan fm ni

Nana said... [Reply to comment]

@Cute MuM

tq uyun

b a m b a m ' s said... [Reply to comment]

nak jugak kak nanaaaaa~! :P

Nana said... [Reply to comment]

hehe bambam tunggu nanti akk wat special entry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...