MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, February 25, 2011

sape nak gelang kristal free je..meh la sini

ok..baru sempat nak wat teka2 ni..seperti yg dijanjikan semalam
aku nak wat teka2...tak susah...
bulan February masuk 2 tahun aku keje kt opis skang ni

soalan dia...berapa haribulan aku mula join kt opis skang ni??
sorang hanya boleh jawab sekali saje....
klw xde sape jawab btol aku amek jawapan terdekat
clue? bantai je la dari 1-28 february kasi satu tarikh..
format tarikh mcm gini : 30/2
hahha..sengal february mana ada smpai 3o ari..contoh je..
tak yah bubuh tahun pon xpe...jawab berapa haribulan februari saje.
komen je dalam entry ni
selamat meneka...

hadiah dia gelang kristal yg tengah2 tu..warna putih+merah
malas la nk snap gambo lain..
gelang ni bli masa kat sabah aritu..
bukan beli pon..aku pau budak kedai souvenir tu...hahaha.. soping fridge magnet smpai 50 hengget dapat free gelang...oleh sebab aku xpakai eksesori so mmg saje je aku minta nak kasi adiah ni kt korang baik kan?kekeke...

eh lupe lak nak kasi tau..
tadi aku ada tanya sape nak voucher dominos ni??
aku kasi kat echa..sebab dia orang pertama yang komen
sian plak..mak yong ni kang ngidam plak xdapat voucher haha...
beb email address ko ye
p/s : aku dah edit..bukan 3 tahun aku keje sini baru masuk 2 tahun haha..camne bole xingat ni bape lama dah keje sini, klw ada org terawal yg jawab tahun 2008 tu tadi aku terima ek...silap..sorry! hhehe

~~edit lagi~~
haih 3x edit dah entry ni heheh nyanyok mak damia ni
lupe nak bubuh tarikh tutup
tarikh tutup esok 25 February 2011 kul 4.59 ptg...
ngam2 soi kul 5ptg
aku kasitau sape menang ok

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

40 ribu orang memberikan idea bernas:

my shaizhar blog contest said... [Reply to comment]

saya teka

4/2/08

boleh teka lebih dari sekali ke?

x pun pakai nama lagi satu sebab ada 2 blog .. he3

eT said... [Reply to comment]

ala...ada lebih ke vouche domino pizza tuh??huhu

anyway nak teka gak la...16/2

mama tisya said... [Reply to comment]

14/2

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

18/2

nurul nabila bt medan said... [Reply to comment]

24/2

betul tak?
susah lah soklan nye..
saya cbe jeee.
ni bile abis tempoh penyertaan nye ?

Hezesuze said... [Reply to comment]

28/2 sempena buffday Zaquan huhu

♥♥azatiesayang ♥♥ said... [Reply to comment]

As salam nana..K.atie teka pada 25/2 kot!

mama rifQy said... [Reply to comment]

17/2

Lelord said... [Reply to comment]

aku nak teka.... 24/2

wAnIe said... [Reply to comment]

25/2

CiK JuE said... [Reply to comment]

nak teka gak....
25/2

Aimaduddin said... [Reply to comment]

26/2

nanakimie said... [Reply to comment]

nak teka 19/2 :)

cikpuanhady said... [Reply to comment]

hmm..rasanya 23/2..huwahuwahuwa..

Jom skodeng :Bloglist hilang?

fiezah91 said... [Reply to comment]

21/2 kot...muakaakaka

Afne said... [Reply to comment]

nan, afne teka 25hb :)

MRS. K said... [Reply to comment]

2/2 kot

farah hairuddin said... [Reply to comment]

23/2~

hehehe...saya teka.

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

2/2 ek?

zue damia said... [Reply to comment]

nak teka gak

1/2

nurfardzianafadil said... [Reply to comment]

2/2 ......
saja mencuba nasib......
heheheee..............

Afne said... [Reply to comment]

nana, bkn nk teka sekali lg tp silap taip format tarikh daaa.. 25/2 (afne taip 25hb).

Nana said... [Reply to comment]

hehehe korang..tq mcuba
tapi blom ada yg btol

amiey lee said... [Reply to comment]

kita nak teka jugak
9/2

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

nak cuba..

20/02 kot... hehehe.. belasah jerk..

qemaishak said... [Reply to comment]

nak teka gak

11/02/2008

...mommy jue... said... [Reply to comment]

nak cuba jugak... 3/2 kot... huhuhu..
menang tak, menang tak?

Fadzillah Kamarudin said... [Reply to comment]

nak teka 24/02

..m@m@ T0meLL.. said... [Reply to comment]

nk try teka

27/02

Izzatul Iman said... [Reply to comment]

Saya pun nak teka gak...

9/2

betul x? betul x? betul x?

hehe...

Cute MuM said... [Reply to comment]

10/2

jeeha said... [Reply to comment]

salam...
nak teka gak..

7/2 kan...
haha..hentam jer laa...^___^

anisahsofiah said... [Reply to comment]

salam..

sy teka 25/2

Hyun Ae said... [Reply to comment]

saya teka mybe 26/2/2009

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

alycia teka 16/2 ..

.:mama dhia:. said... [Reply to comment]

org teka 25/2

SyaNa said... [Reply to comment]

24/2

✿etiey erywan✿ said... [Reply to comment]

25/2.. jumaat yang permai

Ayu Jaffar said... [Reply to comment]

26/2

Nana said... [Reply to comment]

tq semua yg sudi join

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...