MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, February 14, 2011

sebeday 2 orang budak

ari sabtu ritu family aku wat la celebrate sebeday adik aku yg paling kecik sekali & anak buah aku (anak kepada kakak aku). adik aku lahir nye 1.2 time ari wilayah ritu..anak buah aku lak 7.2, saje la wat serentak..save bajet skit kan..hehehe....

kalau nak tau kan..sepanjang aku hidup...ni memang family aku xpernah buat celebrate birthday potong2 kek seme ni ( family aku bukan jenis sambut2 beday..heee)....klw ada pon kawan2 yang buatkan...klw family mmg langsung xde...adik2 beradik lain pun sama...adik aku yang last ni kira beruntung la..dapat merasa potong2 kek & tiup lilin ni...


hok ni kek adik aku, ala sponge kek bese je..aku dah oper diri nak wat kek ceklet dia xnak..gile punye berlagak..nak kek yang beli...mcm la sedap sangat..ala..kek span..rasa span je la...
10x ganda lagi sedap kek cekelat aku buat..muahaha...keji gile kutuk kek orang
yang ni plak kek anak buah aku, kek oreo ok la..sedap juga..tp kek span juga..xbape minat la..
antara makanan yg ado kiri tu puding laici, aku wat pehtu ada tepung pelita & KFC
hok ni paling spesel..laksa penang..oleh sebab bunga kantan yang aku bawa balik dari penang aritu banyak kan, mak aku buat la laksa...ni bukan aku buat...agak tak bape rajin aritu..hahah..aku tlg wat puding nenas & laici je
fuh..berasap2 lagi kuah dia tu nampak?damia & pok chu mmg damia ni suka je nyelit dalam mana2 gambar ada je muke dia
pakcik & anak buahnye
anak2 buah ramai kan?ni ada lagi 4 org xde dlm gambo
dalam ramai2 ni kan damia la paling sporting sekali..dia la yang nyanyi kuat2 lagu HAPPY BIRTHDAY...hehhee...pastu lilin kek adik aku pon dia yang tukang tiup hehe..eksited nye dia nak celebrate bday ek..
xpe2 nanti mama watkan beday damia ek..xlama dah..bulan 4 ni masuk la 3 tahun budak damia ni..
sebeday girl dapat adiah bear beso punye...dah sebesor sebeday girl

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

24 ribu orang memberikan idea bernas:

bun_nee said... [Reply to comment]

sedapnyee kek..yummy.. hepy besday

firahadifa said... [Reply to comment]

bestnyerrrrrrrrr dapat teddy besaq!

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

umak aii bsr nya bear!!

rugi la tak mkn kek kak nana..span bkn nya sedap pun kan..haih kt yg jauh pun dok tbayang2 kek kak nana..haihh rugi2..nk yang beli ye...

adui laksa!!

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

meleleh2 air liur me tgk laksa penang tu...

SyaNa said... [Reply to comment]

hahaaa eksen deme ek
xmo kek ko buat
xpe xpe..nnt ko buat utk damia

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah..double celebration..seronoks..
besarnya teddy dia..suka la sgt..

[-suziey-] said... [Reply to comment]

hhahahaha giler kena kutuk arrr adik ko..ekke:D msti dia nyesal xorder kek coklat ngn ko:p

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

suke tgk bear besor2 tuh..untunglah adek bongsu ye..merase party bday ;)

~ana~ said... [Reply to comment]

laksa penang tu nmpak sungguh sedap...:)

eT said... [Reply to comment]

besoo nyer bear...
tenggelam tuan dia...hehe

Layan Makaroni Tak??

atty's said... [Reply to comment]

Laksa tu..sedapnya lah .ni yg rasa mcm nak buat sendiri je laksa nie

Jom baca: Sabtu yg happening

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

heppy birthday to damia n pak su, mesti happy giler bila dpt celebrate birthday ramai2 camtu

Nana said... [Reply to comment]

@bun_nee
hehe satu kek je sedap
lg satu hampes skit
hahaha

Nana said... [Reply to comment]

@firahadifa
tu la nye
besar gile kan
mak ayah dia la kasi tu

Nana said... [Reply to comment]

@Farra Dhelina

hahaha fara
dia dah muak mkn kek coklat tu
nk yg beli kengkonon nk kek cantik la
kek je cantik
tp rasa xsedap wat apa
biar buruk rupa
tp rasa sedap kan hehehe

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan

hehe mz suke kan laksa penang
dah buat ke yang saya kasi resepi
aritu

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa
tu la pasal..
nak kek lawo kekdahnye
mcm la sedap
haahha
mmg pon sebeday damia
aku buat je..
dah reti buat kan
baik buat je

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
tu la saje wat sekali save bajet hehe
besar gile kan bear tu
berat gile

Nana said... [Reply to comment]

@[-suziey-]
hahahha padan muke dia
kek dia langsung org xmakan
aku dh ckp dah
kek span bukan sedap pon
lawa je la lebey
xmau dengar
kekekekkee

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam

heheh tu la
ko tau seme adik badik aku ckp gitu kat dia
ko sorang je merasa beday2 ni tau
ktorg dulu mana ada

Nana said... [Reply to comment]

@~ana~

hehe sedapp
air tangan mak hehee

Nana said... [Reply to comment]

@eT
hahah tau xpe
mmg sebeso tuan dah bear tu

Nana said... [Reply to comment]

@atty's

heheh akk suke gak ek laksa penang
saya mmg hantu laksa

Nana said... [Reply to comment]

@♥MAMASYAZA♥
bukan damia yg sambut beday..
hahah damia nyebok je
tu beday paksu damia & anak buah sy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...