MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, March 11, 2011

700

semalam petang nengok follower ada 699..mmg aku ada terdetik dalam hati klw ada follower ke 700 aku nak buat entry...pasal follower baru tu, balik je keje buka blog nengok2 dah ada follower ke 700

sebenarnya aku nak kasi gift kat follower ke 700 hadiah dia apa ek??xpela..biar tuan empunya badan je yang tau...tq yea kepada encik khairul kerana menjadi follower saya yang ke - 700. sila emailkan address anda ke nanamrul@yahoo.com

blog ni baru nak masuk 2 tahun..selama 2 tahun baru ada 700 follower..jadi la kan..aku tau blog aku bukan pemes...cikai2 je..entry pon banyak cite pasal personal je..tapi alhamdulillah tetap ada orang sudi baca..terharu juga bila ada orang sudi follow & sangat2 terharu bila orang kata suka baca blog kita.bukan senang kan..nak kumpul follower sebanyak ini..aku tak pernah nak paksa orang follow blog aku..kalau aku follow blog orang pon tak pernah aku mengharapkan orang tu follow balik blog kita..kalau orang nak follow, silakan aku sangat berbesar hati...tq..

tq kepada BbSH sebab suka baca blog ni, saya appreciate sangat komen awak ni
malangnye tak bole pegi kat blog dia..mungkin dia private kan kot

dia mcm tau2 je kan dia bakal dapat something heee..
tq sebab sudi jadi follower ke-700

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

31 ribu orang memberikan idea bernas:

Gieyana said... [Reply to comment]

tahniah2..dh 700 tue beb..:D

ita cutevirus said... [Reply to comment]

wow!!
dah 7rat????!!!!
bile la gamaknyer nak jadik cam nana ek??

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg terharu bila org yg kita tk kenal bc blog kita kn...lg semangat nk berblog...

♥ Mrs.Eady ♥ said... [Reply to comment]

wah..tahniah...btw ade entry psl u..sila singgah ye :)

ARIFFDA said... [Reply to comment]

makin meriah la blog nana...tahniah ngan follower yg mencecah 700 :)

mama iris said... [Reply to comment]

tahniah nana....ramai gile 700 orang...keep up your good work k..

eT said... [Reply to comment]

wahhhh...dah 700 tuh...ramai sungguh kawan nana...hehe

mummy_ayu said... [Reply to comment]

HB kat sini..700 dah tu..cayalah...

Hezesuze said... [Reply to comment]

wow lagi sikit nak 1 ribu tu uols hehe

khairul said... [Reply to comment]

terima kaseh Nana..sy dh send add ke email sdri

BbSH~ said... [Reply to comment]

hikhik.. tharu :'-( srob2..
bukan ape, tuan tanah pemalu nk share story kt public..

✿ etiey erywan ✿ said... [Reply to comment]

tahniah!

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

congrats!!! jap lg akan cecah 1k ni :)

Nureen said... [Reply to comment]

hhmmm rasa lambat lg pa blog nureen nk cecah 7rat gini.. tahniah2..

mas.saari said... [Reply to comment]

blogwalking sini..
salam perkenalan!

wah! tahniah..
teruskan berblogging!

Nana said... [Reply to comment]

@Gieyana

hehhe..tq
sikit2 lama2 jadi bukit kan

Nana said... [Reply to comment]

@ita cutevirus

ala..bole ita....
wat entry panaz2 selalu hehee

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya

ahh btol2..
klw org kata suka baca blog kita kan
rasa semaangat je nak berblog

Nana said... [Reply to comment]

@♥ Mrs.Eady ♥

hehe
ok2 dah baca
tq tau

Nana said... [Reply to comment]

@ARIFFDA

tq..jadi makin sonok nak berblog ni hehe

Nana said... [Reply to comment]

@mama iris

heheh..ada 700 saya rasa mcm 7000 je
mcm mana la kan
orang yg ada follower puluh2 ribu
mesti bez kan

Nana said... [Reply to comment]

@eT
tu la..
cam xcaya je
dah masuk 700
dulu nak dapat 70 pon
seksa

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu

heheh tq..

Nana said... [Reply to comment]

@Hezesuze

hehe
banyak lagi tu kak
300 lagi tu

Nana said... [Reply to comment]

@khairul

ehhehe
ok nanti saya cek
tq yea

Nana said... [Reply to comment]

@BbSH~

hehehe
tq tau
sudi baca blog ni

Nana said... [Reply to comment]

@✿ etiey erywan ✿

tq
:)

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan

lambat lagi la kot
dapat 1k tu hehe
susah nk kejar mz nih

Nana said... [Reply to comment]

@Nureen

rajin2 la wat GA/ contest
hehe
klw nak ramai follower
suh wajib follow
tp masa mula2 wat GA dlu
mmg saya wat syarat
wajib follow
skang xsuke dah
nk wat syarat mcm tu
suka ati la
nk follow ke x

Nana said... [Reply to comment]

@mas.saari

hye..
tq sudi singgah sini
salam perkenalan

Fadzli Amir said... [Reply to comment]

Salam kenal...er..errr....err.....follower 706 tak dak hadiah ke...????hehehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...