MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, March 23, 2011

hadiah

hadiah2 yang dikumpul dari 2minggu lepas...tunggu abes abg posmen anto baru nk publish hehe...

fm london dari mamatisya
menang teka harga flight ticket
yang ni bukan abg posmen yg anto
tp tuan empnya badan yg anto kt umah hehe..tq..
non slip dashboard dari eqbalzack
keychain langkawi dari shahjeihan
contest pengalaman berkhatan
strawberry white coffee dari GTO
antara 7 peserta terawal yg komen utk dapatkan cofee ni
tq kepada semua..sebab jadi penganjur yang bertanggungjawab...aku tengah cari masa yg sesuai nak karang entry hadiah2 yg aku belom terima..selama ni aku diam je malas nak buat entry tapi lately aku tgk ramai kwn2 yang tak terima adiahnye buat entry pasal hadiah yg tak dapat pastu dan2 plak penganjur terus kasi respond...


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

10 ribu orang memberikan idea bernas:

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

yeahhh go kak nana goooo!!

diorg ni teruk lahh..dh buat tu, bertanggungjwb lahhh!!

*taniah ye

zura@iwan said... [Reply to comment]

mmg rezki ko kan...tahniah...

^~^ lama ku x BW....sejak opis diblock kan...huhu...

Myra Jay said... [Reply to comment]

Bestnyer... Thniah ye kak :)

Adyshariz said... [Reply to comment]

tahniah nana..rezeki mencurah-curah..amin..

atty's said... [Reply to comment]

Cayalah nana..

~ Mama Adam Zikry ~ said... [Reply to comment]

tahniah.. wei, mn aci dh dpt dulu fm london tu.. kt tgh menunggu ni.. cpt lah en posmen hantar huhu..

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

sokmo ler dpt adiah nana nih... jelesss wehhh... huhu...

tiefazatie said... [Reply to comment]

wah..best la sis..nice2...hihi

Nana said... [Reply to comment]

fara-hehehe tu la..geram ni
dah janji nk kasi adiah dok diam je

Nana said... [Reply to comment]

zura-tq...hah opis hang kena blok ke kesian..

myra-hehe tq

sha-heheh ko pun sama..semenjak memenjak ni banyak menang kan hehe

kak aty- :)

alycia-heheh dah tu penganjur dia dok dekat umah kita...tak yah la nk pos kasi by hand je

kak zue-hehehe rezeki kak...

ifa- hehe tq

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...