MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, March 4, 2011

HARI TERBUKA TENTERA DARAT DI DATARAN MERDEKA JUMAAT 4HB - AHAD 6HB MAC 2011

Sambutan Hari Ulang Tahun Tentera Darat Ke - 78 akan diadakan pada 1 Mac 2011. Justeru, Tentera Darat (TD) akan mengadakan Hari Terbuka TD mulai 4 hingga 6 Mac 2011 bertempat di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur. Berikut adalah aturcara-aturcara sempena Hari Terbuka Tentera Darat pada 4 Mac hingga 6 Mac 2011:
4 Mac 2011 (Jumaat)

0900 - 2200 : Pameran statik dan promosi kerjaya TD.
1600 - 1620 : Persembahan pancaragam.
1640 - 1700 : Demonstrasi Anjing Perang.
1700 - 1715 : Pertunjukan payung terjun (Penerjunan bebas)

5 Mac 2011 (Sabtu)

0900 - 2200 : Pameran statik dan promosi kerjaya TD
0900 - 1115 : Raptai Penuh perarakan kontinjen dan aset TD
1600 - 1620 : Persembahan pancaragam
1640 - 1700 : Demonstrasi Anjing Perang
1700 - 1715 : Pertunjukan payung terjun (penerjunan bebas)
2100 - 2230 : Persembahan pentas oleh Badan Kesenian Tentera Darat (BKTD)

6 Mac 2011 (Ahad)


0855 - 0900 : Pertunjukan oleh Para Warriors Dance
0900 - 1600 : Pameran statik dan promosi kerja TD
0900 - 0950 : Perarakan kontinjen dan aset TD
0950 - 1115 : Demonstrasi kepakaran TD (Payung Terjun, Akrobatik dan Deonstrasi ULK)

akan ke sana malam kang...bersama abang askar, nak g ari ahad mcm xdapek sebab abang askor bz, dah pernah pegi 2 tahun sudah..bez tengok demonstrasi diorang...jom la kesana...

sape2 nak posing2 ngan agusta ni bole la beramai2 esok yea..kat dataran merdeka..bole posing je la tak bole naik..hehe..aku ni minta nak naik pon tak dapat2...
pertama kali datang hari ulangtahun tentera darat damia kecik lagi, kat dataran merdeka..bez la ada mcm2 show..tapi tahun ni amrul tak bertugas jaga pameran
tahun ni amrul bertugas untuk lintas hormat udara
dua heli depan tu NURI yang darat punye yang belakang tu heli ke-3, nama dia agusta
ni heli tentera darat
sape2 minat nk tgk kete kebal ke..bole la datang ek
cewah promote abes ni hahaha....mcm la dapat elaun ATM kasi heheh..xpela..dapat elaun gak bini askar hahahah...

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

tiefazatie said... [Reply to comment]

tue pic lama la ek sis?hihi

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

mencik arr tak dpt jumpa ko..
takperlah..
huuuuuuuuuuuuuu...

ieda said... [Reply to comment]

wahh banyak acara nie .. best2 kalau dpt sertai nya :)

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

anak akak kalo ajak tgk kapalterbang, sah2 le suka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...