MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, March 13, 2011

kenali peribadi melalui warna

MERAH TERANG
melambangkan kekuatan, kemahuan atau cita-cita. sifatnya agresif, aktif, eksentrik, berkemahuan keras, penuh ghairah, dominasi dan jantan

MERAH JAMBU
bersifat romantik dan feminim

BIRU TUA
sifatnya penuh konsentrasi, mudah bekerjasama, cerdas, perasa, tenang, bijak, tidak mudah tersinggung dan ramai kawan

BIRU MUDA
proaktif, tidah berubah fikiran, keras kepala, teguh, sering bangga diri dan berpendirian tetap

KUNING TERANG
toleransi, investigatif dan menonjolkan, sering berubah sikap, dermawan dan tidak mudah percaya

HIJAU
mempunyai keperibadian yang keras dan berkuasa, rasa bangga, perasaan lebih hebat daripada orang lain. orang yang menyukai warna ini umumnya senang dipuji dan senang menasihati orang lain

HITAM
hampa, lambang kematian, kegelapan, kebinasaan, kerosakan dan kepunahan

COKLAT
suka merebut, tidak suka memberi hati, kurang toleransi pesimis terhadap kesejahteraan dan kebahagiaan masa depan

UNGU
perpaduan antara keintiman dan erotis atau menjurus pengertian yang mendalam dan peka. sifatnya sedikit kurang teliti tetapi selalu penuh harapan


alah..bukan leh caya sangat kan..menda2 ni hehehe...tapi bez juga bila baca...ada btol gak warna peberet aku tu..kurang teliti sikit sifat nye mmg btol!

apa warna korang?

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

ieda said... [Reply to comment]

hijau .. suka dibangga dan senang menasihati :)

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

merah:)

deqlis said... [Reply to comment]

tiket wayang mana pulak nie?? deqlis tak perasan pun..ada menang ke?? isshh deqlis tak tahu pun..

deqlis said... [Reply to comment]

merah... jantan ke??hehe...

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

pink!!

Nana said... [Reply to comment]

@ieda

hehhee
ada sama tak??

Nana said... [Reply to comment]

@Farra Dhelina

wow garang ni hee

Nana said... [Reply to comment]

@deqlis

kt blog zety
dah cek kan?
satu tiket utk satu org je

Nana said... [Reply to comment]

@deqlis

haha
ntah nye
artikel ni dri kosmo

PUANSTOBERI said... [Reply to comment]

akak pun minat fefel. ngehehe

mama tisya said... [Reply to comment]

pink & merah:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...