MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, March 17, 2011

menjawap persoalan PB

cewah..dah mcm bole jadi jurucakap PB dah ni hehhehe....terima kasih kepada semua yg dah kata perut aku dah kecik hahaha...perasan...idok la kecik mcm semut pon..tapi nampak kan kesan dia??aku tak tipu..gambar tu aku xamek sambil tahan napas tau...hahaha itu dalam keadaan senam diri aku amek gambar lepas seminggu pakai PB dalam entry semalam tu...


jawapan :
Jenis bayaran RHB Easy = RM189/mth (setahun)...
Installment di sekitar KL menggunakan Standing Instruction RM200/mth (setahun)


jawapan :
utk yg jauh x leh ansuran sbb nk kena isi form Standing Instruction
byr cash dpt rm1775
wantie, maybe hang bole cari sapa2 yg jual PB kat area hang mesti ada tu..
lagipun hang nak bersalin xlama lagi kan?
elok pakai PB ni masa dalam pantang...
jawapan :
tak kan sama ngan korset jenama lain...sbb kain ni khas ikut suhu badan kita
PB ni sgt selesa (make sure size betul )

lily..sebenarnya klw kita mcm lily dah ada anak 2 orang pun kita mesti tak amek kot PB ni..
sebab mesti kita dahulukan mana yg penting2 kan...oleh sebab damia dah besar...tanggungan kita dia sorang je..tu la pasal kita decide nk amek PB..lagipun blom ada perancangan utk tambah lagi ahli keluarga baru skang ni..hahahha

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

SyaNa said... [Reply to comment]

puan, kalo yg da beli tp malas nk pakai dok elok ja dlm almari nk buat lagu mana ye??
hahhaa

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

wah nana.. dh jd mcm jurucakap dah ni hehe..

okay, untuk wantie yg kat Penang tu, jgn takut.. agen PB ni ada seluruh malaysia.. jika wantie betul2 berminat just call or sms alycia.. camne nak contact tu kn pg blog alycia lah yer hehe.. sbb alycia ramai bisnes partner seluruh malaysia..

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

mmg ade bakat jd duta ko ni nana ;)

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

akak nih mmg teringin nana... tp dgn keadaan ekonomi skrg mgkn tak lg kot... sbb byk lagi mende lain yg perlu diutamakan... urusan anak2 sekolah lg penting... jadik akak telan air liur jerlah tgk nana ramping... huhuhu...

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa

hahha
nak kena sekeh ni
pakai la wei
dah bli mahai2
sayang..
hehe
jom2 kita pakat
lumbe

Nana said... [Reply to comment]

@~~@lyci@~~

wah tu dia
tokei pb dah mula
promo hehee

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam

hahhaha
xckp ilmu di dada..

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya

hehe
xpe kak
tgu bila2
dah agk2 rasa ok
bole bli tau
kumpul duit nuff ke
hb ke hee

wantie said... [Reply to comment]

ma kasih, sudi hang jawab soklan aku noh.. Pas tengok hang pakai PB tu, ada gak la jalan jalan survey kat penang ni. kelmarin. Usha kot kot ada agent kat sini.

RM 1775. glup.. telan air lior aku nana oi. beli bpersiapan baby pun belum cukup lagi nih....

Tak per, lepas pantang mungkin kot aku pakai. kalau dalam pantang tak boleh, sebab mak aku dah buat barut herba turun temurun. Kalau aku pakai PB time tu meroyan ler mak aku...

lepas pantang tak per ar. sebab mak tak nampak. hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...