MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, March 15, 2011

nasi ayam kak WAN

tau tak mana nasi ayam paling sedap kat keramat???tak lain tak bukan...nasi ayam kak WAN tapi tak dijual kat orang ramai...hanya dimasak untuk kasi anak2nye makan saje..
tu la dia nasi ayam mak aku...kak Wan sabariah...heheheh...

tanya la sape2 pon..sure diorang akan cakap masakan mak dia paling sedap kan?chef wan pon xbole celen..heheh...camne aku nak kurus gini??mak masak sedap2 ari2 makan umah mak...kdg2 tu perut dah kenyang tp bila blk keje nengok mak masak sedap2..makan juga wlpon perut tengah kenyang..hehe burok lantak btol...

tak tau la mcm mana nanti klw aku duduk jauh ngan mak..musti rindu air tangan dia kan..yang aku dok makan selam 28 tahun ni...terima kasih la dekat MA..sebab selalu masak yg sedap2...ni nasi ayam yg MA masak semalam..

eksesori pelengkap nasi ayam
sup, kicap, sambal & salad+timun
ayam +nasi
alamak gambar blurr plak...nasi terapung2 banjir dengan sup
aku tiap kali makan nasi ayam xkira la kat rumah ke kat kedai ke sure kasi banjir nasi tu..kalau g makan kat kedai sure minta sup mangkuk beso..tak pon minta sup 2 tros tuang seme...kasi banjir


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

30 ribu orang memberikan idea bernas:

SyUhAdA said... [Reply to comment]

sedapnye nmpak nasi ayam tu sis..
dah lme x mkn nie..

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

nana, biar betol nasi tu utk sorg mkn..sekali tgk mcm byk giler..supa nsi tmbah je..tkpon gmbr je nmpk cm byk.. kalo kat ptrajaya ni ada nsi ayam kpg..terbaik la..tp ayam kpg ni tau jela mna ada lemak..kekekeke

iduraz said... [Reply to comment]

mak masak mmg terbaekk kan cik nana..hikhiki

mama tisya said... [Reply to comment]

mmg masakan ibu paling sedap..tkde saper leh celen....kita kalo mkn nasi ayam suka sos byk...sup tu pn ok gk byk

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah..lapar nasi ayam la plak...yum yum...

adarnadzmie said... [Reply to comment]

sedapnya nasi ayam ibu nana msk.. resepi please...

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

ko untung mak ko masakkan ko
aku dari dekat umur nak kwin smpai la ni
mak aku takmo dah masakkan tuk aku
huuh
aku yg masakkan tuk mak aku
ekekeke

ZanaNordin said... [Reply to comment]

betul tu nana...
masakan mak kita juga yang paling terbaik kan..yang paling tersedap kalah masakan chef antarabangsa....
aku kalau balik kampung...mmg arr....tetap suruh mak aku yang masak..padahal kadang2 mak aku teringin nak makan hasil tangan ank dia...rindu oooo...

paling best...asam pedas mak aku....fuh! dok sebut nie pun rasa cam meleleh air liur dok bayangkan nie....

ko sama ngan aku
kalau makan nasi ayam
sure melimpah ruah sup tu dlm pinggan
tu pasal aku suka makan nasi ayam guna mangkuk
puas menyudu nasi ngan sup...heaven

lia said... [Reply to comment]

feel sebijik aku... suka smua benda banjir... pas2 kalau kat umah, aku mmg hirup sup dari pinggan yg da kosong direct dr pinggan muahahaaa

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

alahaiii....menguji sungguh..

♥ Mrs.Eady ♥ said... [Reply to comment]

menarikkkk : )

b a m b a m ' s said... [Reply to comment]

sama lar kak nana.. mak sndiri masak jugak yg sedapppp kan!

perghhh..terliur tgk ns ayam..dah lama x nyendeng mak tlg mskkn nasi ayam..hahaha

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

fuhhh sedap tgk sambal tu, mengancam

SyaNa said... [Reply to comment]

mmg masakan mak terbaek
mak aku masak sardin je pun aku rse sorga gile
hahhaaa
mak aku jarang masak :(

Myra Jay said... [Reply to comment]

Sedapnyer nasik ayam.. nyummy..:)

Nana said... [Reply to comment]

@SyUhAdA

lagi sedap
klw mak kita masak kan hehe

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA

haha
btol la tu
ns makan utk sorang
mana ada banyak la fiza
sikit je tu

Nana said... [Reply to comment]

@iduraz

tu la nye
xde sape leh lawan kan

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya
samala
klw g kedai
sure minta sos 2
sup 2 hahaha

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu

hehhee
pagi2 wat entry makan
mmg bole wat org lapa kan hehee

Nana said... [Reply to comment]

@adarnadzmie

resepi?
ok nanti saya tanya mak saya

Nana said... [Reply to comment]

@Sidratul Muntaha

hehe
tu la
aku ari2 makan
makanan air tangan mak

Nana said... [Reply to comment]

@ZanaNordin

haha
tau xpe
xde sape leh celen
masakan mak kita
heeh sama la aku suke
makan banjir2 gitu

Nana said... [Reply to comment]

@lia

hahahha
ramai la plak
kaki banjir ni ek

Nana said... [Reply to comment]

@Farra Dhelina

hahha
ampun la ek

Nana said... [Reply to comment]

@♥ Mrs.Eady ♥

kita tukang mkn
mmg menarik
cuba klw masak
hehe
jadi ke x ntah

Nana said... [Reply to comment]

@b a m b a m ' s

heheh
xde sape bole lawan kan
air tangan mak
plg nikmat

Nana said... [Reply to comment]

@♥MAMASYAZA♥

hehehe
nanti la
sy minta resepi kat mak saya

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa

hahah
tau xpe
sama la
msk sadin pon
sedap heran aku
ehehe

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay

hehehe
nyum2 kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...