MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, March 9, 2011

petua kurus terbaru

aku tak tau la aku ni ketinggalan zaman ke atau ketinggalan keteapi hehehe..
aritu..dok chatting2 ngan kwn kt fb..dia tanya aku..pasal rahsia kempiskan perut tu...aku gtau la..dia RAHSIA tu..(nanti aku cite ek hahaha...)

lepas tu dia ckp..badan dia skang pon dah berisi..sebabnye dia potong rambut..heran gak mokcik..eh apa kena mengena potong rambut ngan berat badan??aku tanya dia..eh kenapa plak??potong rambut tu buat kau jadi berisi ke??

dia cakap ye...masa dulu dia bela rambut panjang smpai pinggang mmg dia slim...lepas tu dia potong rambut badan naik mencanak2...budak tu bekas nurse...dia kata masa dia belaja nurse dulu doktor dia pon ada bagitau..kalau kita bela rambut panjang bole kurus

tu dia...pertama kali dalam umur 28 tahun aku dengar petua yang agak pelik ni...hahaha...betul ke wei?? klw la betol...mmg aku nak juga bela rambut panjang..tapi xbole...rambut aku ni klw bela panjang2 mcm mak lampir kang banyak yg luruh..gugur sana sini..tu pasal la teman xsuka simpan rambut panjang2

tapi agak pelik la petua ni kan hehe...

eii ngeri plak tgk rambut pjg mcm ni
mcm adik beradik mak lampir dah hahaha...


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

16 ribu orang memberikan idea bernas:

tiefazatie said... [Reply to comment]

biar btol sis?haha

BIONIC WOMEN said... [Reply to comment]

oh ye ke..tspi kita masa rambut panjang pun sama gemukss jer ngan rambut pendek..huhu..apa kaitannya ek?
tgk ramai jer org rambut pendek kurus2..

Ena said... [Reply to comment]

camtu akak pun kena la bela balik rambut yg hujung2 nyawa jek ni.. ahaha'..

seyes gambo tu memg nampak scary plak.. haihhh!

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

hahahaha lawaklah petua yg tkde kaitan ni :p

mama tisya said... [Reply to comment]

tk pernh dgr lak petua gtu

SyaNa said... [Reply to comment]

hahaaa pelik wey petua tu

wAnIe said... [Reply to comment]

tipo...tipo...sejak dari kecik sampai umur 24 tahun ambut xnah gunting pajang lebih paras bontot duk demok mcm tu jugak....la potong pendek gitu jugak hihihihih

Nana said... [Reply to comment]

@tiefazatie

tu la tak tau tu ifa
kwan tu kata
btol..
tak caya try la kata dia

Nana said... [Reply to comment]

@BIONIC WOMEN

hahah
tu la pasal sama la kita
rasanye rmbt pendek ke pjg ke sama je

Nana said... [Reply to comment]

@Ena

hahhha
mcm mak lampir kan

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA

hehehe
try la
mana tau btol ke

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya

hehe
sama2
pes time dgr

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa

hehhee
kan?
sgt pelik

Nana said... [Reply to comment]

@wAnIe

hahhaa
adoi la wani
lawak la

e.l.i.z.@ said... [Reply to comment]

panjangnye rambut dia..eiiiiiiiiiiiii rimas la hehehhe

InaAchik said... [Reply to comment]

aku ni pon 1st time dgr ni nok...
kalo gitu, aku pon nk simpan rambut pjg gak ah! hehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...