MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, March 16, 2011

rahsia perut jadi kecik dalam masa seminggu!

kepada kawan2 yang bertanya..apakah rahsia nye perut aku bole jadi kecik dalam masa seminggu??dan..ini lah jawapan nye.

aku adalah pengguna PB sekarang ni...semalam genap lah 2 minggu aku pakai PB ni...
kenapa PB????

memang ramai yang cakap PB ni mahal...tak mampu nak beli...klw korang nak tau..aku ni bukan nye mampu sangat pon...disebabkan PB ni bole bayar ansuran..tu la aku amek...memang lama juga fikir..nak buat keputusan beli menda ni..cuba kalau kena bayar segedebuk sumpah aku xbeli dah..hehehe...

aku adalah insan yg sangat2 malas bersenam...& diet pon ke laut..hahaha ikut suka aku je kadang2..agak2 rasa perut aku dah mcm belon..aku diet..nak makan ubat2 kurus...aku ni jenis tak berdisplin..kejap makan kejap tak..dah tu cam mana nk nampak kesan nye??

PB je la yg aku nampak salah satu cara yang tak memerlukan kita berdiet, bersenam..tapi tetap bole buangkan mana lemak2 tak patut tu...setakat semalam..genaplah 2 minggu aku jadi pengguna PB...kesannye??ok meh sini aku tunjuk...

AKU MEMANG MALU GILE NI NAK TUNJUK PERUT BUNCIT AKU..TAPI AKU XMAU LA ORANG KATA ALAH AUTA JE PB NI...BETOL KE BERKESAN????

yang kiri tu gambar sebelum aku pakai PB
&
yang kanan tu gambar lepas seminggu aku pakai PB tengok perut aku jauh beza kan dengan gambar sebelum????tu baru seminggu
sangat2 beza kan????
yang ni plak gambar fresh from oven pagi tadi sebelum pegi keje aku amek...
ni selepas 2minggu pakai PB
gambar ni aku tak pakai PB kat dalam dia tau
ni gambar aku dah siap2 pakai PB tengok mcm mana PB tu menyorokkan perut buncit aku
ini lah hasil yg sangat2 membanggakan....selepas 2minggu
seluar jeans dari zaman anak dara yang aku simpan sebagai sumber inspirasi nk kurus..
aku dah bole pakai!!
bukan tu je..mana2 kain baju2 kurung aku yg dah ketat semua tu, semuanya aku dah bole sarung balik..haih..sonok!
gambar terbaru masa ari isnin lepas g tengok wayang kt KLCC
kiri tu gambar masa aku blom kawen..pakai seluar yg sama dengan gambar terbaru aku
memang sebelum aku guna PB aku pernah dengar...mana2 kawan2 yang pakai PB kata dalam masa seminggu je perut dah bole kecik...serius aku xcaya...tapi semua tu terbukti..bila aku sendiri yang mengalaminye.....

cuma tu la..kalau nk rasa kesan dia dgn cepat kena konsisten...pakai selama 8 jam sehari...insyallah bole kecik tang mana yg ada lemak2 lebih tu hehehe...sape kata bli PB ni satu pembaziran??aku tak rasa..sebab kita nak cantik untuk suami kita..lepas tu PB ni dia ada warranty seumur hidup....klw rosak bole je pegi tukar

kalau korang berminat nak bli PB ni korang bole bli dekat kawan aku

sukma
Email :
s.sukma@gmail.com
neo_anthem@yahoo.com

Call / Sms :
0192655884

"Kepada kawan2 kat luar sana yang teringin menyarung set Premium beautiful, bulan ni LAST REBATE...so sapa yg membayar via CasH akan entitiled set PB (harga ahli) + Rebate RM225 + Free Gift (dari Sukma) ...so dah jimat hampir RM800 tau"

kalau nak baca pasal promo PB aku pernah cite kat blog. bole tengok sini
http://ibudamia.blogspot.com/2010/11/apa-itu-fir.html

p/s : sorry la ek klw agk ternampak sedikit seksi.. :)
suziey- seksi ke?alamak segan plak wei

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

46 ribu orang memberikan idea bernas:

juelee said... [Reply to comment]

tu dia.. sudah beli... hikhikhik.. bagus2...

[-suziey-] said... [Reply to comment]

uikss..agk seksi gbr ko tu..

aanie said... [Reply to comment]

fuyoo, memang ada beza....tapi pakai pb ni sama x dgn pakai girdle lain??pakai girdle ni rasa rimas n susah nak g toilet dll...

mama tisya said... [Reply to comment]

kalo pki PB mmg kena konsisten 8jam tu..sebab ada gk member opis pki tp tk konsisten lps tu dh tk pki dh...akhirnya bdn tk kecik2...tahniah dh bole pki jeans dr zaman anak dara

cikcahya said... [Reply to comment]

perut smkin mengempis ;D abis la lepas ni anak dara pun kalah. hehe. sy pun pakai. mmg berkesan. dulu PB mmg mahal. nk beli pun pikir 10kali. tp skrg dah ada byaran ansuran. senang nak dapat skrg ni. bulan 3 ni ramai2 pakat2 nak lansingkan badan. hehe ;p

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

woowwwwiiiee...!!!!ramping kan..heheh

GoJeS said... [Reply to comment]

wa...ritu br trjmp sorg sis ni promote PB gak...ade mmber pn tgh mengndung dh stand-by PB utk pkai pas bersalin nnti..mmm...nana ni wt kte mkn tertarik2 plak utk beli PB yea...:)

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

fuyoh,kempis tuhhhh,berbaloi pelaburan tu ;),semoga konsisten!

Ena said... [Reply to comment]

hehe..
akak dah nak masuk 3 thaun pakai PB ni.. memg serasi la.. tu bila terasa badan berisi sikit cecepat sarung balik PB tu.. hahah.. so, leh la control sikit kan.. tak der ler kelaparan je memanjang.. memg best sbb leh kempis kan perutkan... malah PB 70% utk kesihatan & 30 % utk kecantikan.. so, of course la kesihatan lagi penting kan.. :D

wantie said... [Reply to comment]

wat aku terliur je nengok. ya la kan tengah kembang ni. dok fikir gak cam na lepas ni nak kempis semula...

Aku kat Penang ni leh wat ansuran tak?

Zana_MamaBatrice said... [Reply to comment]

kan kan kan..
aku dah agak dah sure ko pakai PB punya...he he he

testimoni terbaik ler nana...

ko kan..saja jer buat aku bertambah berkobar2 nak try pb...tp masih tak dpt kelulusan dari ketua akauntan keluarga..ha ha ha

lily azliyana @ mama zara said... [Reply to comment]

wah..bestnye dah ada PB..mmg leh kempis bebetul ek even after dh tak pakai..yekla, klu korset biasa2 tu kn time pakai mmglah perut kempis.tp jangka mase pjg tak tentu lagi..huhu


teringin gk nk guna PB ni tp tkde modal lah nk beli..byk kepentingan lain kena didahulukan..=(

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

salam.. wah, seronok dgr citer nana.. bole buat testimoni ni hehe.. actually, alycia adlh pengguna PB dan pengedar PB yg sah.. mmg serasi sgt dgn PB.. dh dkt setahun alycia pakai.. paling rasa mujarab tang kat perut tu..

lagi 1, nk ajar nana.. kalau rasa nk lg cepat turun tang perut tu, mlm2 tido pakai bengkung... alah, cik abg takde kan nk kacau2 haha.. mmg cpt sgt lemak tang perut tu hilang.. pastu bgn pagi akn rs segar sgt... cubalah ;)

Iela Fazielah said... [Reply to comment]

wah..cayalah.. nampknyer terbukti berkesan tu

IEZA said... [Reply to comment]

Bestnya...perut dah kempis...seluar semasa anak dara pun boleh pakai...,teringin jugak nak beli..takut my husband tak kasi..almaklum la saya tak keja...Tapi jeoles la tengok awak dah slim..,perut pun dah kempis..hu..hu..

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

tang ada waranty tu kita like 10x!!!

tkpe pelaburan besar tp utk kebaikan jugak.

SyaNa said... [Reply to comment]

hahaa..aku da ade wey
tp mmg jarang pakai
ni ttibe naik semangat aku nk pakai
chaiyokk aku!!!

NM02 said... [Reply to comment]

teringin gak nak pakai pb.. tapi entah la

Myra Jay said... [Reply to comment]

Nie yg rasa cam nak pakai PB gak niey.. Pelaburan kalau berbaloi pe lah salah kan..??hehee
Berapa akak bayar bulanan?? Berapa lama??



**Akak, kita tukaq FM nak tak.. heheee, kalau akak sudi la..:)

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

wow weeee..... blh try nih... ramping tuh... jeles akak... huhu...

Nana said... [Reply to comment]

@juelee

hahhaa
bole geng la pasni
kita lumbe
perut sape lg kecik kekeke

Nana said... [Reply to comment]

@[-suziey-]

alamak yeke
aku dah edit wei..
tq sebab gtau hehee

Nana said... [Reply to comment]

@aanie
mmg ada beza
nanti aku jawab soalan ko tu ek
aku wat entry khas

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya

hehe
kdg2 ada org tu
hangat2 taik ayam je
tp klw kita dah bli mahai2
xkan xnak pakai plak kan
fikir sayang nye duit
yg dileburkan...
pasti konsisten hahaha

Nana said... [Reply to comment]

@cikcahya

ehehe
btol
dlu harga dia 3k mula2 kuar
skang dah bole bayar ansuran
seme dah mampu bli
haha
jom pakat ramai2
kempiskan perut

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
hahhaa
blom ramping sgt lagi
baru je pakai

Nana said... [Reply to comment]

@GoJeS

hehehe
btol..
pb ni bole pakai
masa dlm pantang
mgm cpt je kecik balik
badan
jom la pakai pb hehee

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam

hehhehe
ni baru 2mgu
xsabar tgu hasil selepas 2 bulan
hehehe
hrp2 mmg berbaloi2

Nana said... [Reply to comment]

@Ena
owh ni la rahsia akk
slim sokmo ek.
part kempiskan perut
palign saya suke hehee

Nana said... [Reply to comment]

@wantie

aku ada jawab soalan hang dlm entry khas
nanti aku publish ek..

Nana said... [Reply to comment]

@Zana_MamaBatrice

hehehhe
dah tu..
nk harap senaman
mgm xdapat la wei
hehe
jom la.
pakai pB

Nana said... [Reply to comment]

@lily azliyana @ mama zara

korset lain
katanya tak sama mcm PB
PB
mmg gerenti kempis perut

Nana said... [Reply to comment]

@~~@lyci@~~

heheh
sape xsonok kan
perut kempis
seme nk perut kempis
ehehhee
ok kita dah start
pakai girdle time tido
hrp2 kempis cpt sket hehehe

Nana said... [Reply to comment]

@Iela Fazielah

tu la dia,,
mmg tak rugi bli ni

Nana said... [Reply to comment]

@IEZA

hehehe
pujuk somi..
ckp kita nk cantik utk dia..
mesti suke kan..
bile isteri slim

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA

tu la..
seumur hidup..
xyah riso
rosak leh tukar

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa

heheh syang wei
bli mahai2
tak pakai
jom kita berBP

Nana said... [Reply to comment]

@NM02
hehhe
saya dah lama tingin
sekali bila kawan kasi try
pakai selama semiggu
tros xfikir dah
amek tros

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay

nanti akk jawab dalam entry pasal pertanyaan PB ni ek...
alamak akk dah ada FM cameron
FM lain ada x?

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya

heheh
ramping utk somi kak ehhee

Myra Jay said... [Reply to comment]

@Nana Tak sabar nak tunggu entrt pasal nie, sbb rasa cam nak beli je.. hehee (Nk kurus gak)

**FM Lumut ada.. :)

♥ LULU ♥ said... [Reply to comment]

wow! menarik!

Cikgu Sekolah said... [Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
FiZ said... [Reply to comment]

hai kak nana...been ur silent reader for all this while, tetiba ada entry psl ni...nak tanya nih...

pb tu akak pakai setiap hari ke?termasuk sabtu ahad?selama 2 minggu?serius?

shaYazz said... [Reply to comment]

akk...cntik laa .....nk pkai gak..tp, b4 tny kwn akk tu, sy nk tny akk laa dlu...byrn ansurn bpe bnyk n smpai bile ye?range hrg bape PB ni?huu...trngin lm dh nk pakai, tp mcam x brani sbb irg ckap mahal...tu yg nk tny tu...tq akk

Eija Talib said... [Reply to comment]

hi!tertarik dgn progress u within a week jek dh boleh kempis perut pakai PB.i'm a PB user jgk.at 1st i pakai PB ikut sequence girdle>long bra>waist nipper..tp perut i jd mcm terkeluar sgt..then my dealer suggest soh i pakai long bra>waist nipper>girdle..mula2 rase mcm ok..but bile xpakai PB..again..keadaan perut sgt buruk..huhu..i xtau cmne nk buat dh..do i need to change to a smaller size of girdle since girdle i bole sarung dgn senang hati jek skg..huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...