MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, March 30, 2011

rajin nye dia

Minggu lepas amrul cuti seminggu…seminggu juga la jadi suri rumah, jadik babysitter hehe…org suh anta damia kt nenek dia xmau nk jaga sendiri katanya..ok la…jaga la..sian kan dia kurang masa sama2 damia..xpe biar dia jaga..

Ari jumaat tu..aku balik keje je nengok penuh sidai atas bawah..kat bawah penuh ngan suar jeans, kt atas penuh ngan towel, cadar, sarung bantal..wah..kuar2 kete je aku nengok amrul tgh relaks2 depan beranda…tros aku puji wah………….rajin nye..sape la yang basuh baju banyak2 tu…heheh dia dok senyum2 kamben kena puji..

Rajin btol…abes dia kutip semua suar2 jeans aku & suar jeans dia sendiri di basuhnye..padahal ada antara suar jeans tu aku baru je basuh, baru pakai sekali abes dia kutip basuh..ni la dia…kalau orang suruh lambattt nye dia nak buat cube klw orang tak suruh..abes menda2 yang tak yah basuh pon dia basuh…Dah terlebey rajin..bilik air dia sental..bilik stor dia kemas, satu je dia malas..lipat baju hehe..sama la aku pon malas gak suke kumpul jadik gunung baru mula operasi

Agak2 la bang…tinggi bebenor sangkut hanger saya tau la saya ni kurang inchi tak pasal2 kena jolok hanger tu dengan penyapu hahaha…


Tq awak…sebagai ganjaran nye..tunggu weken ni .lalalala…..

penah ada kawan aku luah perasaan katanye laki dia mmg rajin tlg2 kt rumah tp klw jemur kain mmg dia xbuat sebab dia malu tgk orang tengok..ala apa salahnye...sama2 tolong menolong apa nak malu....dapat pahala apa tolong bini sama2 wat keje umah

haih alangkah bahagianya klw aku dapat duduk sekali ngan amrul...xla penat aku selalu nak buat buat keje rumah sorang2


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

9 ribu orang memberikan idea bernas:

Yana said... [Reply to comment]

wahhh bagus2,, beruntung ko na, aku ni sampai migrane nak soh die..

[-suziey-] said... [Reply to comment]

aku mcm tau je ape ganjaran nya tu.ekkek:D 23cm kah..hahaha:p

[-suziey-] said... [Reply to comment]

aku mcm tau je ape ganjaran nya tu.ekkek:D 23cm kah..hahaha:p

ZanaNordin said... [Reply to comment]

wah...rajin ooo amrul
habis sumer dia buat
sama ler....kalau tak di suruh tu..sumer dia buat..bila di suruh tu..tak jalan2 kerjanya...

CuTeMiUt78 said... [Reply to comment]

bagus..bagus.. at least dia mengurangkan bebanan keja ko..

Nana said... [Reply to comment]

@Yana

hahhaa
dtg angin rjn je dia buat la

Nana said... [Reply to comment]

@[-suziey-]

hahaha
ko ni
nakal
xde lah
lain..hahaaa

Nana said... [Reply to comment]

@ZanaNordin

haha
tu mcm tebiat la kan
klw org suh lmbt je nk wat
klw tak suh rajin plak

Nana said... [Reply to comment]

@CuTeMiUt78

hehe tu la
lapang je dada nengok umah besih hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...