MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, March 21, 2011

span bahu

korang suka tak pakai baju kurung/ kebaya ada span bahu??aku tak suke...tak selesa rasa mcm keras je bahu ni. tapi ada setengah orang plak rasa tak selesa kalau baju tak ada span..rasa mcm bahu tak terletak gitu kan?

aku plak klw pakai baju ada span bahu ni tetiba rasa mcm robocop je hehehe...klw bli baju kurung / kebaya yg dah siap kan sure aku kasi gunting dia nye span baju tu sebelum di pakai

alkisah sebab minggu lepas bli baju kurung dah siap ada span,
tu yg tetiba nk wat entry ni hehe..
dah selamat aku buang dalam tong smpah pasangan span bahu ni hehe..
adeh bizi gila la...keje banyak xdan langsung nk BW....cite2 weken pon tak dan rasa nk publish arini. tak bernapas rasa bizi!

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

28 ribu orang memberikan idea bernas:

atty's said... [Reply to comment]

kty tgk pd baju gak..kalo mcm tak kena je.kty buang spannya

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

kita suka span bahu! sbb bahu kita tk cntik tegak..bila pakai baju tk kemas..hihi

Sidratul Muntaha said... [Reply to comment]

samalah tak suke..
rimas..
mcm ade benda tersangkut.

CiK Jue aka ibu FarisYah said... [Reply to comment]

cik jue wajib tau..sebab klu tak pakai bahu mcm jatuh je...

mummy_ayu said... [Reply to comment]

Ayu ok jer....tapi bila masuk mesin tu..ada la span yg kemek, tercabut la...tu yg cabut gak sbb malas nak betulkan ..ha ha ha..

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said... [Reply to comment]

baju opis aku sume ada span .. tp tgk tailor gaks ada tailor guna span yg ok.. bila siap jahit pakai terletak elok jer .. ada tailor pakai yg murah sket .. dah basuh rosak span tue aku cabut gaks

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

me tgk mood, kdg2 ada bj yg sesuai pakai span, kalau me rasa tak selesa, me cabut ajer span tu heheh

SyaNa said... [Reply to comment]

aku baju kurung wajib span
kalo xrse bahu jatuh jek :-)

mama tisya said... [Reply to comment]

kalo bahu tgi mmg tkyh span..kita bj kurung ada span tp bkn yg tebal la...

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

dulu2 tak suka. tapi sejak melangkah alam dewasa, wajib bju kurung ada span

Myra Jay said... [Reply to comment]

Myra suka pakai baju span, sebab senang nak boh pin tudung... hehee, takler meleqoih.. :)

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

suker ader span... tp span nipis jerlah... klu xde, tak best rasanya...

nana... nape gi buang span tuh???? kan blh wat lapik pegang periuk kuali yg panas tuh... hahahaha....

Nana said... [Reply to comment]

@atty's

hhehe
gitu plak yea

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA
kita lak rasa tak cantik
bila bahu tegak je haha
lain org lain pesen kan

Nana said... [Reply to comment]

@Sidratul Muntaha
hahha
tau xpe
rasa rimas je
rasa terbonjol

Nana said... [Reply to comment]

@CiK Jue aka ibu FarisYah

saya nye bahu jenis tegap
tu rasa tak sesuai
pakai span ni

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu

haha
tau xpe
klw dah asik2 msk mesin
mmg jahanam span dia kemek2

Nana said... [Reply to comment]

@Nurul Diana@Mama Adam Aidil

ahh bese span yg cpt rosak tu
murah punye

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan
hehe
saya lak tiap kali bli bj
mesti buang dlu

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa

heheh
bahu aku jenis tak jatuh
tak sesuai
dah try pakai
rasa tegak semacam je

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya

tu la
kita jenis bahu tinggi
mmg tak sesuai pkai span

Nana said... [Reply to comment]

@.::Lynn::.

hehe gitu plak ek
aku klw kain dia jenis senang rosak
aku tak la buang span dia
kdg2 kta potong benang
terpotong kain dia
nak2 jenis shiffon

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay

hahha
kreatif tu..
bese tukang jait pon wat gitu
tmppt ltk jarum peniti

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya

heheheh masak??
saya bukan selalu masak umah saya kak
klw ada msk pon kt umah mak je hehe

tiefazatie said... [Reply to comment]

ifa ok je..sng nk letak pin...hihi

ieda said... [Reply to comment]

samalah ngan akak dik , x suke span bahu nie .. huhuh

ermm aar satu lagi kalau tu akak x buang akak simpan utk dijadikan pemegang kuali dan periuk kalau nak angkat dari dapur kan :)

sW33tdARLiNG said... [Reply to comment]

dulu mmg tak suka especially baju kurung.. tp kalau kurung moden pun tak pakai span rasa cam pelik laa.. sbb span ni membantu baju tu jatuh cantik dari atas bahu

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

kite suka ada span bahu ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...