MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, April 14, 2011

campor aduk

dulu masa damia blom keluar..aku & amrul decide nak suh damia panggil aku ibu & amrul plak ayah....jenuh..ajar dari kecik tak lekat..dia dok panggil aku mama sebab kakak2 aku seme anak2 diorang panggil mama xde pon yg panggil ibu....ok la xpe..sampai skang damia panggil mama tak bole ubah dah kot

siot je syana suh damia cuba2 panggil aku ibu xbole dah kot dah lekat MAMA

amrul plak...aku dok ajar ayah..damia dok sebut abah...lepas tu amrul kata abah tu mcm orang tua..dia suh plak damia panggil dady...heheh..dulu amrul gak yg kata geli la dady2..ha skang dia plak bahasa kan diri dia dady...bila damia panggil abah amrul kata bukan abah la..otomatik damia tuka dady...so skang ni kejap2 damia panggil dady kejap2 dia panggil abah ntah la pening aku lantak la janji diorang bahagia hehee...

wlpon damia tak panggil aku ibu..tapi bila aku & amrul balas2 sms aku bahasa kan diri aku ibu heheh ntah dah terbiasa dari dulu dok ibu...ibu aku lak skang ni klw sms dia panggil dia dd pendek sket nk tulis alkamlum la org malas...hehehe.

tapi klw kat henpon aku set nama amrul ABANG walaupon pada hakikatnya aku tak pernah panggil dia dengan perkataan ABANG ntah ler rasa xleh blah la nk berABANG2 hahaha..amrul pon xsuke aku panggil ABANG nampak mcm tua dia kata..lgpun ktorg sebaya kan..so ktorg kalau bercakap bese saya, awak, saya awak je amrul plak kt enpon dia set nama aku AYANG tapi xpernah plak dia panggil aku ngan perkataan AYANG tu...bese panggil YANG je kalau panggillan SAYANG tu...bole kira la..berapa kali dia nak panggil aku SAYANG

kucar kacir abes...campor adok seme...heheh xpe la asalkan kami bahagia hahaha..


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

33 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

hahahahaha..mmg rojak petis ni..

* lg kelakar semalam kita gelak guling2 smpai ke rumah trigat entri anak mama syaza dia ckp tk blh pggil mama sebab mama tu jebon @ mawas... hahahaha kita gelak kelakar la sebab kita pon bahasa diri mama.

cikpuanhady said... [Reply to comment]

hehhe..dolu2 me pon berangan nak dipanggil ibu..masa tu tak kawin lagi rasanya..sekali kakak ke 4 dah rampas takhta dulu..terpaksa tukar kepada mama..

Blogshop kami :Nak cari handbag LV, Longchamp, souvenir? Meh klik sini

Jom skodeng :Belog Kami : Notre Belle Histoire

Afne said... [Reply to comment]

nana, hana masa setahun lbh pn panggil afne mama. agaknya bdk kecik mmg akan sebut mama dulu sblm panggilan ibu/mak/bonda/ummi. tp bila dia dh mula petah bercakap dia panggil afne ibu sampai la hari ni. haziq plak panggil afne mama bila nk mintak tlg pape atau soh amikkan pape. yg kelakarnya klu bgn tido melalak panggil afne dgn panggilam ayah hahahhaaa

takpe la, apa2 pn panggilam tak kisah asalkan dia tau kita yg lahirkan dia, syg dia dunia akhirat. moga bila diorg bsr nnti diorg tak lupakan kita :)

mama tisya said... [Reply to comment]

lawak la citer campur aduk ni..mcmc2 kn...janji bahagia...kita pn tk panggil ABANG...slalu YANG je tkpn saya ,awak..tp bila tisya dgr sebut YANG..die pn sibuk nk panggil YANG jugak..sbr je la

Pn. Zana said... [Reply to comment]

x apa la..pangil apa2 pung..:) sy mmg pangil asben abang w/pun die muda 2 tahun dr saya :D dh biasa kot

fazilzura said... [Reply to comment]

wakakaka lawak tui ..

* eh nk tny awak ada email add awak ke tuk GA aritu ?

atty's said... [Reply to comment]

takpe..yang penting..one happy family

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

mmg cam nasi campur la...
janji sedap ;)

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

biarlah rojak pon nana... asalkan bhgia...

airel plak skrg slalu gak paggil akak mama... kdg2 panggil ibu... haisshhhh... sabo jerlah... nih mesti dgr kwn2 kt skolah paggil gitu kan???? yerlah... ummi nih jrg sket org panggil kot??? huhu..

dgn somi plak, akak mmg pggil abang la... pastuh somi panggil YANG jer kt akak... susah nau nak dgr dia panggil SAYANG tuh kasik penuh... huruf SA tuh sokmo ilang.... hahaha....

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

sori nana... tenet mengong hr nih... tekan skali tak nak kuar komen tuh.. tekan lagik... tgk2 byk plak kuor... huhu... sori nana...

etiey.com© said... [Reply to comment]

heheh.. memang rojak! saya suka panggil ibu nampak cam lembut jer kan tapi ntah jadi mummy la pulak... hehe

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

anak2 akak panggil mama ja, tapi ami lak nak tukar panggil ibu or ummi, kelakar le pulak rasanya, dah biasa ngan panggilan mama, gara2 kwn kat sekolah kata mama tu maknanya jebon..hehehe

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said... [Reply to comment]

ha ha so sweet k, rasanya panggilan mama lagik senang kot sebab suku kata yang sama "ma...ma"..tak pe ape2 pun sama jugak kan damia tetap sayangkan mama nya...

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA

hehe tau xpe tunggang langgang abes..
hahahha adoila lawak nye cite fiza
hehehehhe

Nana said... [Reply to comment]

@cikpuanhady

hehe gitu la plak ye..
kita plak
adik beradik
xde sape
bahasakan diri ibu
tu rasa kekok sket

Nana said... [Reply to comment]

@Afne

ahh btol la afne
diorang ni kita tak ajar pon
dia sebut mama
damia kita ajar gak panggil ibu
tapi ajar tak serius tu tak lekat hehehe
hadoi lawak nye haziq panggil ayah??mcm mana la jadi mcm tu hehehe

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya

heheh sama la
damia klw dengar kita panggil yang
dia pon sebok la
nak yang 2 juga

Nana said... [Reply to comment]

@Pn. Zana

hehe btol xkisah la
apa pun panggilan nye
janji dia sayang kita
kita sayang dia hehee

Nana said... [Reply to comment]

@fazilzura

ada..saya ada email
dak dapat ke

Nana said... [Reply to comment]

@atty's

heheh kan?
panggilan xmenjadi hal

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan

hahahha tau xpe
bantai je la labu

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya

akk ramai tau kawan2 sya mcm gitu
kt rumah panggil mama
tapi bila g sekolah
dia panggil ibu plak
ikut kawan2 kan heheheh

mmg pon sama la kak..xpernah dia nak panggil penuh
selalu je tinggal SA tu hehehehe

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya

hahah xpe kak
tu la tgk banyak nye komen ni hehe
sekali salah da

Nana said... [Reply to comment]

@etiey.com©

btol2
panggilan ibu tu
lembut je bunyi nye kan
ala sopan2 gitu hehee

Nana said... [Reply to comment]

@♥MAMASYAZA♥

hahahahhaahhahah
serius lawak gile...
adoi la..anak sape la kata mama tu jebon kekekke

Nana said... [Reply to comment]

@♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥

ahh btol la anje..
mmg payah sket nk sebut ibu kan

syanasaid said... [Reply to comment]

hahahaa..sabau je la
aku teringat ko sembang2 ngan aku psl ni
puas ko try xlekat gak ibu tu
heheee

Nana said... [Reply to comment]

syana-tau xpe jenuh ajar dah wei..
klw amrul ada je amrul tlg betulkan
bukan mama la ibu
aku dah malas n betulkan haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...