MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, April 20, 2011

dapat email dari YUNA






jangan jeles korang..aku dapat email dari YUNA!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
tapi bukan dari YUNA penyanyi tu...hahaha budak ni nama dia YUNALIS juga..
dari KTM Sdn Bhd dia kata dah received payment dari opis utk bulan ni hehe
eh mcm xcaya je..nama pelik2 mcm YUNA pon ada nama same ek?
cakap pasal nama ni kan..dulu2 masa sekolah rendah aku tak jumpe pon nama orang sama macam nama aku..kira dalam sekolah tu aku sorang je nama FAUZANA, tapi bila masuk sekolah menangah baru aku jumpe budak sama mcm nama aku tapi nama dia ada NUR kat depan..

lepas tu...start FARAH FAUZANA mula glamer...nama aku pon dah mula la glamer juga..hahahah nak juga tu..ye la klw dlu org mcm pelik sebab nama FAUZANA tu jarang dengar...skang tak pelik dah bila ada FARAH FAUZANA...

eh apa kes plak tetiba nk cite pasal YUNA termasuk FARAH FAUZANA? motip?tumpang glamer hahaha...

kalau korang nak baca kisah lawak..pasal ada sorang staff tu ingatkan aku kenakan dia menyamar jadi farah fauzana bole baca sini

http://ibudamia.blogspot.com/2009/07/bukan-panggilan-hangit.html

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

15 ribu orang memberikan idea bernas:

mama tisya said... [Reply to comment]

hahaha lawak kn...ingt lg entry nana psl yg calling2 opis cawangan ke yg diorang ckp ni nana dj ke lps tu bila bg email tnye ni farah fauzana hot fm...hehehe

syanasaid said... [Reply to comment]

haha sabau je la

nama aku pn dulu mcm xde ramai sgt
skrg ni ramai gak nama shana

ZanaNordin said... [Reply to comment]

ha ha ha....agak dah..sure ko pekena kan kitaorg erkk

tp ok gark elr...yuna gark kan yg hantar email kat ko tu nana...

aku rasa, nama aku pun tak banyak yg guna...he he he.

Mama Zharfan said... [Reply to comment]

hi nana, me kat ofis ni, online jap2 jer ni..kat umah lmbt lg masuk tenet..umah plak mcm kapal pecah belum siap kemas2 adess

Myra Jay said... [Reply to comment]

Hehe.. Dulu mmg nmpk nama pelik, tp skrg idak lg.. Akak pun dah glemer pe dlm dunia blog nieh :)

lia said... [Reply to comment]

aku betol2 ingt ko dpt emaild ari yuna wakakaaa

maria said... [Reply to comment]

Tumpang lalu jap...KTM Sdn Bhd tu Keretapi Tanah Melayu ke??? Kalau KTM (Keretapi Tanah Melayu) tu KTM Berhad...

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya

hahahah tu la pasal
mati2 budak tu ingt
kita farah fauzana
lawak gile

Nana said... [Reply to comment]

@syanasaid

hehehhehe
mmg pon
jrg aju dgr
nama syana

Nana said... [Reply to comment]

@ZanaNordin
haha
dah ada org bole teka
ek sebenar nye xbetol hahaha

Nana said... [Reply to comment]

@Mama Zharfan

hye mz..
akhirrrnya..
on9 juga ehehe
welcome to msia

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay

eh mana ada glamer la..
gile glamer je hahaa

Nana said... [Reply to comment]

@lia

hahah tipah tertipu

Nana said... [Reply to comment]

@maria

yg sebenarnya KTM distribution sdn bhd :)

ibuayahdamia said... [Reply to comment]

hahaha..dah agak dah bukan yuna penyanyi tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...