MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, April 30, 2011

Gambar Perkahwinan Prince William dan Kate Middleton

semalam balik keje teros wat kek damia, sambil dok membaking sambil2 dok tengok ntv7 siaran langsung majlis perkahwinan Prince William dan Kate Middleton.beznye tengok.....sweet sangat kate tu kan..william tu kalau tak botak mmg ensem lah..sebab botak di tengah2 tu slack sket la...hehehe

suke nengok gaun pengantin kate, tak seksi & tak terdedah sangat..kurusnye kate ni kan nampak tulang temulang kat dada dia tu hehe...xmau bebel panjang2 layan je lah gambo2 kawen diorang ni.

sumber :katu.com

Britain Royal Wedding

sroyal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

royal wedding

arini agak bz...nak wat sebeday damia ptg kang..entry ni pon autpublish, aku tak kemana2 la kot cuti ni...minggu depan baru nak kemana2 hehe.. korang plak apa aktiviti cuti panjang ni?

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

6 ribu orang memberikan idea bernas:

lia said... [Reply to comment]

Aku prefer tgk william pakai topi, nmpk la ensem skit...

Perghhhh puji laki org tu ha3

ieda said... [Reply to comment]

aah william pakai hat nampak sgt2 hensem .. tapi bila x der hat hhuuu x encem lahhh ...

kate looks stunning kan .. cantik but akak lebih suke lady D :))

nuraarin-life said... [Reply to comment]

sama cantik sama padan.. moga mereka akan kekal bahagia...

Adyshariz said... [Reply to comment]

suka tgk kate ni...tapi lagi suka tgk lady diana..muka kate nmpk ceria btul...seri pengantin kot..hehe

Lyana@Mely said... [Reply to comment]

sweet couple kan..tapi tulah william tu pesal lah terbotak kat tengah pulak..huhuuhu

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

ctk kate ni..tapi bila byk kali togk, nmpk dah tua lak kan..

*eh baru pasan ada header baru lah, ctk!! buat katne?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...