MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, April 29, 2011

gatal nak pakai quitex

semalam...balik keje...buka je pintu umah mak aku..tercongok damia..dah setia menunggu mak dia blk koje...tiba2 dia cakap:

"mama jangan tengok...jangan tengok tau..."sambil tangan sorok belakang bontot
kenapa plak tak bole tengok???
"xpela..jangan tengok...."damia ckp hahah...muka mcm cuak la..orang buat salah bese la..mesti la takut kan..

pastu aku cakap ok lah..mama nak tengok..cepat mama tak marah..

nak tau tak apa yg dia buat?

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
ini lah menda nya yang dia cuba nak sorokkan dari aku...
mak aku kata dia kaler ngan maker pen..
wateber la damia...hehe (dia suke cakap wateber...)
balik keje kang nk wat kek damia, arap2 menjadi lah nombor 3 hahahha...
tetiba eksited plak nk celebrate beday damia lg... skali padahal dah lama lepas hehe..

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

b a m b a m ' s said... [Reply to comment]

hahahah..sy kecik2 dulu pakai erasa typewriter yg kaler pink tuh..baru ada feel cutex ckit...hahahahah..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

pandai siap ckp jangan tengok....farisyah pun sama kalau buat ape yang salah mesti dia cakap
"IBU TAK DE APA2 PUN"

SyaNa said... [Reply to comment]

amboii kecik2 da pandai ek
tp xpe la sbb nak berparty kan
hahaaa

wateber la damia
hahaa

ummi hannaluqman said... [Reply to comment]

sama la dgn anak dara saya.....pantang dapat maker....habis kuku jari dgn kuku kaki.....blh la kawan dgn damia....kalau letak inai,xmau la plak....

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

hahaha marker pen?? sabo je lah..

nsb baik tak guna marker buat celak hihihi..klu tak, naye nak padam hehehe..damia damia..

kek no3? kena ada acuan 3 lah ye? ke sambung2?

tak sbr nk togk! ;-)

Hazlina Shahrel said... [Reply to comment]

waah pandai nak melaram dah damia kita ni.. hihihihi...

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

airel pon klu wat salah gitu gak... siap ckp tuh, adik tak wat umi... adik tak wat... mcm2 kan...

comei tgk jari damia... montok2... hehehe...

Lyana@Mely said... [Reply to comment]

aku dulu pun gitu nana..la ni turun kat anak aku lak..huhuhuu...tapi dengan muka2 de conteng..buat celak dan lipstik...huhuh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...