MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, April 15, 2011

kaabah dari dekat

minggu lepas kan kakak aku baru balik umrah seronok dengar pengalaman dia masa buat umrah..dia kata kalau ada duit dia nak pegi lagi...siap dia cakap klw aku ad duit aku xnak pegi melancong luar negara..aku nak pegi buat haji tak pun umrah...

tapi aku nak juga merasa melancong luar negara..esp nak merasa musim winter..pastu klw ada rezeki aku nak juga jejak kaki ke kota mekah ni..insyallah...mudah2an ada rezeki aku nanti kan...

bila nengok je gambar2 kaabah kat dalam kamera kakak aku ni kan..tak pasal2 bulu roma seme meremang...tu baru tgk gambar..blom aku depan kaabah lagi tu..seronoknya...bertuah btol sapa2 yang dah pernah jejak kan kaki kat sini mcm suziey :)

baru aku tau ada tulisan kat kain hitam tu
nampak?

lepas tu ni satu yg menarik nak share aritu aku nengok kat entry suziey lawa nye masjid nabawi
baru aku tau rupanya2 payung tu bole tutup..& bila buka dia jadi mcm bumbung
tengok ni ek...bila payung tu tak buka lagi..mcm tiang kan
ni dia dah mula nak terbuka
buka sket
canggih btol kan...lawa plak tu

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

27 ribu orang memberikan idea bernas:

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said... [Reply to comment]

memang seronok dapat sampai kesana kan, moga ada rezeki untuk kita sampai kesana gak cam suziey...satu pengalaman yang sukar untuk dilupakan

mummy_ayu said... [Reply to comment]

memang seronok & excited bila tgk gambar2 kat sana..bila baca pengalaman suziey ke sana..rasa tak sabar2 nak gie sana jugak..harap ada rezki satu hari leh jejak kaki ke sana..amin..

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

insyaAllah..bile tibe mase kite nnt dptlah smpi sane jugak ;)

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

insyaallah satu hari ni kita semua akan menjadi tetamu allah jugak.

syanasaid said... [Reply to comment]

kagum kan
insya Allah ade rezeki kite 1 sweet day nnt

*wey aku tag award

Maya Mayana said... [Reply to comment]

emm boss yana pun kata kat kitorang kalau awak ade duit pergilah sana dulu b4 pergi tempat lain..tk tahu la org yg dh jejakkan kaki kat sana mesti rindu nk pergi sana lg mcm nenek yana...tp harap2 yana pn dpt panggilan utk ke sana...Amin...

Bionic women said... [Reply to comment]

Semoga Allah panggil kita semua ke sana one fine day

juelee said... [Reply to comment]

tu la memang tingin sangattt nak ke sana.. ngan nyimpan duet nie.. Huhu harap2 dapat gak jejak kkan kaki.. Kalau arwah ayah idop lagi patutnye awal ritu ktorg gi umrah, arwah nak sponsor sume...

sue zie la said... [Reply to comment]

bertuah'y dpt amik pix ka'abah dkt2 cmtu.siap skali tulisan kt kain ka'abah lg sbb rsa'y cam x leh bwk masuk ke situ kn?

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

insya-Allah, sama2 la berdoa..teringin gak nak kesana, huhu!

eLYies said... [Reply to comment]

teringin sangat nak pegi ke tanah suci....biler la turn aku yer....semoga aku sempat pegi sebelum tutup mata..amin!!

ieda said... [Reply to comment]

memang cantik .. ini ciptaan manusia .. lebih cantik ciptaan allah sehingga x terjangkau akal kita kan .. :))

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

bilalah dpt jejak kaki kt sana kan???? mmg impian tuh nak ke sana... Insyaallah...

Nana said... [Reply to comment]

@♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥

insyallah moga2 ada rezeki kita seme nak jejak kaki kat sini

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu

tu la bila dgr cite kakak aku
rasa terpanggil2 je nak pegi...

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam

tu la..
ni tempat semua umat islam nak jejak kan

Nana said... [Reply to comment]

@♥MAMASYAZA♥

insyallah..moga tercapai hasrat kita seme

Nana said... [Reply to comment]

@syanasaid

btol..sangat kagum
bila dgr cite
sebak je..
kakak aku tu lagi la..
mcm2 kena buat ngan org
ke sana berdoa supaya menda2 tu seme keluar dari badan

Nana said... [Reply to comment]

@Maya Mayana

btol...ramai ckp gitu
klw ada duit lebih
baik pegi buat umrah dulu
pastu ada yg kata
klw dah pegi sekali
rasa nak pegi berkali2

Nana said... [Reply to comment]

@Bionic women
insyallah
harap2 kita berkesempatan

Nana said... [Reply to comment]

@juelee

owh yeke..
klw tak mesti jue dah jejak kaki kt sana kan

Nana said... [Reply to comment]

@sue zie la

kamera bole bawa masuk..
kakak kata
ok je
xde di larang pon

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan

insyallah
moga2 kita dapat juga sampai sana

Nana said... [Reply to comment]

@eLYies
kan?
harap2 sempat la..
sebelum tutup mata

Nana said... [Reply to comment]

@ieda

btol kak..
tgk gambar2 dia
masyallah
cantik sungguh la

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya

ni mmg impian seme umat islam juga kan kak

wan nurul hezrina said... [Reply to comment]

tempat yang paling nak pegi kat cnielah=)makkah..semoga allah bg rezeki lebih dapat tunaikan umrah=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...