MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Sunday, April 24, 2011

memang tak akan naik dah

aku rasa permainan paling2 mencabar kat genting highlands menda lah ni la..
solero shot
korang pernah naik tak??aku tak tau la..macam mana aku bole terjebak nak naik menda alah ni...
macam tak caya je aku berani naik..tapi tu cite dah lama la...zaman2 muda belia dulu haha...masa time kapel2 ngan amrul la g dating kat genting..dia ajak aku try naik menda alah ni...

yallah..sumpah...rasa nak terberak nak terkencing seme ada..lepas je turun dari menda alah ni amrul cakap awak ni dah macam orang nak mati je..mengucap bagai hahah..siot je..ye lah...apa taknye..time dia turun berdesuppp tu aku rasa jantung aku tertinggal dekat atas pastu aku rasa mcm terawang2 kat udara walaupun dah pakai tali pinggang dia tu...

kalau sape2 sakit jantung naik menda ni...dah jadi arwah agaknye hahaha...aku dah bersumpah ngan armul...aku xkan sesekali naik lagi menda alah ni..cukuplah sekali je aku try..kalau dia nak naik juga naik la sorang2....

gambar sumber dari : SINI


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

13 ribu orang memberikan idea bernas:

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

kita dlu naik kt sunway lagoon yg naik atas pstu gerak kebwh pastu ke ats balik tu ape kebenda tah haihh mmg rsa mcm dh xde nyawa la msa tu.msa tgh gerak laju pusing kepala ke bwh tu serius rsa mcm dah mati.haha..tobat tk naik dah!

ibu syafiq said... [Reply to comment]

ibu syafiq pn penah naik gak solero shot nih.1st time naik cm nana a...x mo naik dh.bila p lg dlm x mo naik,naik lg.jd'y dh 3x ibu syafiq naik.2x ngn mmbe2 1x ngn abah syafiq.kahkahkah...

ibu syafiq said... [Reply to comment]
This comment has been removed by the author.
Lyana@Mely said... [Reply to comment]

aku penah r naik sekali..ngeri ko...huhuuhuh

InaAchik said... [Reply to comment]

aku even dh berkali kali gi genting... aku xpernah naik bendalah ni n mmg xder niat pon nk naik! ;p

mama tisya said... [Reply to comment]

pernh naik gk solero ni..mmg rs nk tercabut nyawa..heheheh...tp rsnye dh tk naik kot..cukup je la dh merasa...kt sunway pn ada gk lebihkurang gini tp lain skit je

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

hah betul lah mcm tertinggal lan jantung kita...hahaha,,adehhhh..mmg seram je rasa

Hafidzah Hafidz said... [Reply to comment]

haaa, tau takpe nana..akak gerun neh tengok game2 macam neh kat genting..memang akak tak naik la kan..kecut perut akak..rasa macam melayang je kat udara hoho..tapi genting best kan? heee

Adyshariz said... [Reply to comment]

nana..aku 5 kali dh naik genting, sekali pon aku tak hingin naik ni tau tak...sebabnya, masa zaman bercinta ngan laki aku, dia naik, pastu bila turun2 mcm nk pitam dah..huhu..mmg aku pangkah la mainan ni..seyes..itu laki aku, kalau aku maunya muntah ijau kat situ..

lia said... [Reply to comment]

Teringin naik tp takut menda alah tu x ley naik sbb aku gomoks kah3

etiey.com© said... [Reply to comment]

huhu macam best tapi rasanya tak akan naik. gayat sangat dan macam2 fikir.. teringi ada jugak tapi takuuut!

LilyAzliyana@MamaZaraZareef said... [Reply to comment]

2 kali gi genting, tak pernah lagu gi yg outdoor..konon tk sesuai sbb mase pergi zara kecik lagi..skang ni, dh tmbah sorang lagi budak kecik, ntah bile plak nk gi kan..hehehe

p/s: tp klu gi outdoor tu pon, rasenye kite takkan naik sume benda yg ekstrem2 nih..naik roller coaster pon tk sanggup rasenye..dasar penakut..=p

Cik Wanie Ghani said... [Reply to comment]

wanie pernah naik sekali,
mmg luruh jantung wnaie kak,
tapi tue lah,
pengalaman kan,
hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...