MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, April 26, 2011

menang contest "saya suka"

alhamdulillah..rezeki contest lagi....terima kasih kepada kawan2 yang sudi inform kt shoutbox & komen tq farhana & liyana....sangat2 hargai usaha korang utk inform kemenangan ni..

aku adalah pemenang contest "saya suka" topik ni sangat meluas..bole buat apa saya yang kita suka....oleh sebab kata penganjur cerita aku ni lain dari yang lain mangkali tu la sebab ngape aku dipilih jadi pemenang..nak baca kisah pasal "saya suka" bole la terjah SINI

hadiah nye??cash money lagi...heheh..suka..suka...tapi wat stakat ni hadiah dari GTO RM 10 blom dapat lagi..sebab aku bagi salah acc hehe..lagi satu cash money RM50 menang GA minggu lepas pon blom dapat lagi, xpe..aku sedia menunggu..

tq kepada fatanahzakirah sebab pilih saya sebagai pemenang..tq.....

kemenangan ke- 18 utk april 2011
total 2011 : 80 kemenangan


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

nEa FleriDa / nIL said... [Reply to comment]

wah2 byk nya kak nana menang.. tahniah2

ieda said... [Reply to comment]

tahniah dik ...
waaa dah 80 kemenangan nie .. adehhh jelesss akak :))

Lelord said... [Reply to comment]

pehhh byk kp menang...

etiey.com© said... [Reply to comment]

tahniah!

Myra Jay said... [Reply to comment]

Tahniah ye kak :)

Adyshariz said... [Reply to comment]

wah tahniah nana..counting until more and more beb..

aku tgh pening ni, mcm byk jer contest yg aku menang...hehe, payah nk antar adiah..camner yer??

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

tahniah.. rasanya result ni dh lame dh keluarkan..

Nana said... [Reply to comment]

tq semua...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...