MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Monday, April 18, 2011

menang GA & contest

yang pertama menang kreatif entry AiReL ZaFRi 3rd BeSDaY GA..heeheh kreatif la sangat..maybe sebab video damia nyanyikan lagu hepi beday tu kot yg bawa tuah..
hadiah dia FM udang / sutun
aku pilih fm paul hehehe...tahniah utk kak nida, alycia & shaizhar yg menang juga
tq kat alycia lagi sekali yg tlg inform..
menang saguhati contest jangan pandang camera
alhamdulillah...rezeki..

gambar ni gambar yg paling2 aku suka dalam banyak2 gambar kt fraser hill..banyak btol gambar ngan girlpren2 ni menang contest...muke diorang ni mmg bawa tuah la hehe...
kemenangan ke-12 & 13 utk april 2011
total 2011 : 75 kemenangan


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

Lelord said... [Reply to comment]

congrats..sotong tu comel arr

Myra Jay said... [Reply to comment]

Tahniah kak :)

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

tau xpe nana... sbb video damia nyanyi tulah somi akak suker.. hehehe..

tahniah erk...

mama_umar_maryam said... [Reply to comment]

hik3..kwn2 ko mmg bwk tuah ;)..termasukla 'cucu' david arumugam tu ;D

Nana said... [Reply to comment]

@Lelord

TQ..HEHE CUTE KAN

Nana said... [Reply to comment]

@Myra Jay

tq!

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya
ehehehhe
somi akk ke yg suke
ingt airel suke kekek
sebab awek nyanyikan tuk dia

Nana said... [Reply to comment]

@mama_umar_maryam

hahahh tu la nye
byk dah gambo2 aku ngan deme menang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...