MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, April 8, 2011

menang GA Undi Ronasutra

adeh ya ampun..sorry ye asida..keputusan dah lama kuar aku baru tau arini..tq yea asida sebab bagitau pasal menang ni..sorry sangat tak perasan result dah kuar...

hadiah yg bakal dapat

Nana: Pemenang bertuah untuk GA UNDI ASID, menangi set brooch dan gelang (baru lagi)
kemenangan ke -3 utk april 2011
total 2011 : 65 kemenangan


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

11 ribu orang memberikan idea bernas:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...