MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Wednesday, April 27, 2011

menang kreatif entry MamaZakwan's Birthday Giveaway

rezeki lagi..menang kreatif entry MamaZakwan's Birthday Giveaway. aku bab2 kreatif entry ni mmg bole kira la berapa kerat pernah menang...sebabnye tak berapa nk kreatif...cuma apa yg aku rasa...cadangan hadiah yg aku nak kasi nad tu cadangan yg jujur & ikhlas..tu la nad tersentuh tu kot hahaha...

nk tgk entry yg kengkonon kreatif tu bole klik SINI

tahniah juga kat kengkawan lain yg menang cabutan bertuah alycia ( dah panas enjin alycia skang ni..dah banyak menang contest & ga lately, hezrina, eb (menang kreatif entry gak) tahniah ye korang...

kemenangan ke-19 utk april 2011
total 2011 : 81 kemenangan



Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

8 ribu orang memberikan idea bernas:

mummy_ayu said... [Reply to comment]

tahniah!!

Cute MuM said... [Reply to comment]

tahniah..

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

tahniah.. kt xbole lawan nana ngan cutemum lg hehe..

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

btul nana..bukan sbb entry yg kreatif
tapi sbb hadiahnye tu yg kreatif..hehe..tersentuh hatiku ini, wakaka!
:)

k, congrats! kite kasik hadiah pas gi cuti2 malaysia tau..nak cr F kalu jumpe, haha!

Nad @ MamaZakwan said... [Reply to comment]

**FM** ;P silap taip

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu
@Cute MuM

Tq korangg

Nana said... [Reply to comment]

@~~@lyci@~~

heheh
ala jgn ckp gitu
rajin join
adalah ganjaran dia kan
rajin2kan yea

Nana said... [Reply to comment]

@Nad @ MamaZakwan
owh hadiah dia yg kreatif hehe
wah fm??saya suke!!
tq...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...