MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Tuesday, April 12, 2011

menang wedding anniversary contest

pertama sekali nak ckp tq kat fiza sebab inform kat fb..
alhamdulillah..rezeki lagi menang wedding anniversary contest
contest ni kena cite kan kisah yang tak dapat di lupakan masa majlis kawen...hehehe
kalau korang nak baca kisah aku yang melayakkan aku menang contest ni bole nengok SINI
sebenarnya kisah ni dah pernah menang 2x contest..mcm drama lah aku cakap kisah aku ni hahahha...kalau buat filem gerenti kotak pejabat kekekeke....
tahniah juga kat kawan2 cutemum, has & wan nurul hezrina sebab menang
kemenangan ke-8 utk april 2011
total 2011 :
70 kemenangan

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

4 ribu orang memberikan idea bernas:

Melati said... [Reply to comment]

heee bestnya dia =)

ibuayahdamia said... [Reply to comment]

wajib ler menang....sebab rajin join..hehe..tahniah yer..

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

lagi dan lagi? yeay!!! taniahhh

Nana said... [Reply to comment]

tq seme..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...