MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Friday, April 22, 2011

Pizza Hut : 50% discount!


kalau mcd ada discount Mc value lunch dari kul 1-3, monday to friday

KFC pon baru2 ni buat gak diskaun set lunch dia.. 12pm - 3pm

terbaru..PIZZA HUT pon ada discount 50%! wah ini sudah baguss....mmg dokek sgt ngan opis den ni ha...haih nampak gayanya selasa depan mau g lunch kat pizza la nak makan makanan peberet aku kat pizza ni, meatball spaghetti


dulu aku pernah kata dalam hati..ish..mcd ada discount, kfc dah ada pizza bila plak??tq pizza hut kerana dengar bisikan hati aku hahahah...sangat la murah.half price tu..

skali skala bole la makan...ari2 makan...kolestrol beb...cheese tu..cheese penyumbang kolestrol heeee

eh heran plak aku pesal beso gile tulisan mcd & kfc tu
padahal aku xubah apa2 pong

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

17 ribu orang memberikan idea bernas:

~ana~ said... [Reply to comment]

moh la kite ke pizza hut ramai2...heh3x...

SyaNa said... [Reply to comment]

dia lunch time je ek??
harus try ni

wantie said... [Reply to comment]

hahaha.. aku selalu usik kawan aku ttg 50% pizza tu.

Aku cakap itu 50% of plate size. bukan price. hehehe.. saja aku kaco dia.

ZSqueenbee said... [Reply to comment]

ni yg wat makin bulat ni..adush..♥ pizza...hihi

Zue AnnaLeeya said... [Reply to comment]

haishhhh... sajer jerk nana nih kasik gegar iman akak... tak tahan tgk meatball spagethi tuh jgk... huhu...

harus terjah pizza... hahaha...

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

jom terjah...

♥MiZz-siHa♥ said... [Reply to comment]

lunch time je ke??

cik Jue Aka Ibu Farisyah said... [Reply to comment]

jue dah bedal semalam punya....best ..dan yang paling penting murah...

Nana said... [Reply to comment]

@~ana~

hahah tau xpe
mgu dpn ler
tgu gaji hehe

Nana said... [Reply to comment]

@SyaNa

aku tak sure la
sebab xde plak dia tulis time kt pamplet dia tu kan

Nana said... [Reply to comment]

@wantie

hehhee
sama je klw gitu
pinggan lg besar
harga sama ok xde hal

Nana said... [Reply to comment]

@ZSqueenbee

hahah tau xpe..
manjang ada je promo fast food ni
mana org seme tak bulat

Nana said... [Reply to comment]

@Zue AnnaLeeya

hahah
tu ler nye
peberet tu
spageti
ish tgu selasa dopan

Nana said... [Reply to comment]

@.::Lynn::.

harus..
mgu depan berjemaah hehee

Nana said... [Reply to comment]

@♥MiZz-siHa♥

tak sure plak
xde tulis time pon situ

Nana said... [Reply to comment]

@cik Jue Aka Ibu Farisyah

wah pantas nye hehe
btol2 murah kan

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

murah giler pizza after diskaun! harus p makan jgk ni..pau naman sbb tggl kami..

* kita kalo jd nana betul la mmg merana kurus kering..dlu msa pregnant kna tggl 2mggu tiap2 mlm nangis.haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...