MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Saturday, April 9, 2011

tak sabar nak tengok 3 cite ni

bulan depan ada 3 cite melayu yang bezz akan keluar kat pawangan ( aku rasa...mcm dah nengok je nak kata bez ehehhe..) sebab nengok thriller dia mcm bez je kan...tak sabar rasa nak tengok cite2 ni..

1. nur kasih the movie, nak tgk tiq & remy sebab drama dulu aku follow smpai abes
2. kongsi ni amrul lagi tak sabar nengok sebab dia suke sam hehe
3. karak ni mesti seram ni berdasarkan kisah benar
abang yusry plak yg direct sure bez

Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

18 ribu orang memberikan idea bernas:

iduraz said... [Reply to comment]

salam, daku pon tak sabar mau tgok nur kasih n lu langsi lu mati..cam best kn..

Chekgu Azrine said... [Reply to comment]

salam singgah

bestnya kalau dapat tengok citer2 tu kan.. hubby saya payah nak nengok wayang

KSWSK said... [Reply to comment]

wa tunggu citer langsi..gengster "kecek Klate"..hehehehe

CiK Jue aka ibu FarisYah said... [Reply to comment]

samalah cik jue pun tunggu gak tapi cik hubby dah cakap siap2 dia tak layan nurkasih....nampaknye kena cari teman nak tengok nie..di duk umah jaga farisyah

Farra Dhelina said... [Reply to comment]

tak sbr nk tgok nur kasih!!

Rin_Aff said... [Reply to comment]

Tiga2 pun besss...
Yg seram tu kena pikir dulu la..
Saya pun minat sam...

Senang2 singgah la blog saya yer...

♥MAMASYAZA♥ said... [Reply to comment]

nur kasih, akak memang tgk kejap2 ja, kena tgk la movie nanti

ninie said... [Reply to comment]

wah22..x sabar jugak nk tgk nur kasih

ieda said... [Reply to comment]

haa banyak2 tuu akak suke nak tgk KONGSI tuu .. yg lain tuu suam2 ekekek terutama KARAK ..serammm tu dikk huhuhuh

Nana said... [Reply to comment]

@iduraz

tu la
langsi tu mcm lawak je nengok

Nana said... [Reply to comment]

@Chekgu Azrine

hehe
xpe
astro first kan ada

Nana said... [Reply to comment]

@KSWSK

heheh tau xpe
tgk iklan dia lawak gile

Nana said... [Reply to comment]

@CiK Jue aka ibu FarisYah

hehehe
klw amrul pon sure xmau negok nurkasih tu kot
dia dok tgu langsi

Nana said... [Reply to comment]

@Farra Dhelina
kan?
serius mcm gempak

Nana said... [Reply to comment]

@Rin_Aff

hehe
seram nengok kt wayang xpe
klw tgk kt umah xberani hee

Nana said... [Reply to comment]

@♥MAMASYAZA♥

bez nur kasih ni
tgk thriller gempak

Nana said... [Reply to comment]

@ninie

hehe suke gak ek

Nana said... [Reply to comment]

@ieda
saya lak karak tu la plg tak sabar
sebab cite seram
mmg suke
tp kt umah mmg xtgk cite seram
eheh
xberani

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...