MARI MENDERMA DENGAN KLIK2 :)

Thursday, May 19, 2011

2 BE baru = Banyak Epi hehe..

alhamdulillah...rezeki penat2 lelah berblog..ada gak hasilnye kan...penat2 mengontest pon ada juga hasilnye heheh tiba2 lak masuk cite pasal contest..

nuffnang dengan baik ati nye lagi..bagi 2 BE baru..alhamdulillah..skang ni dok ada 4 BE yg berlegar2...jangan la kata aku ni eksen ye nak buat entry pasal dapat BE...sebab bukan senang kan nak dapat BE..dulu aku nanges2 kuar air mata darah xdapat2 juga BE..hehehe

sementara dia nak kasi aku BE ni..aku kena la wat entry terima kasih...esok2 aku xde BE baru la melopong je heheh..



be ke-14 & 15 utk 2011


Sign up HB!Affiliate to enjoy free gift!

24 ribu orang memberikan idea bernas:

ajumohit said... [Reply to comment]

tahniah nana..nak tya la, brp lama berblog baru dpt BE ye? masa mula2 dpt tu UV klik brp byk ek? maafla byk tya huhuhu

Ena said... [Reply to comment]

Tahniah..

skrg nuff dah nak kasi BE balik kan.. beh.. banyak gak BE nana tu.. :D

mummy_ayu said... [Reply to comment]

wah..tahniah dpat BE baru..
minta2 la berjangkit ngan Ayu...amin..

LindaRahim said... [Reply to comment]

alhamdulillah...saya pun nk tumpang statement mummy_ayu....minta2 la berjangkit ngan LindaRahim..hihi...

mama tisya said... [Reply to comment]

masyukkkkk

♥Mrs.Eady♥ said... [Reply to comment]

tahniah!!! :)

syanasaid said... [Reply to comment]

lama aku tak bukak nuff
merajuk!!

MrS. F!zA said... [Reply to comment]

kita ada 2 jugak..hihihihih

.::Lynn::. said... [Reply to comment]

kita pun dapat 2 ketui jugak... yahoooo

etiey.com© said... [Reply to comment]

rezeki!

~~@lyci@~~ said... [Reply to comment]

huhuhu.. kt asyik BE lamer je..

Nana said... [Reply to comment]

@ajumohit
heheh susah juga nak jawab..dulu setahun ada blog baru dapat merasa BE UV masa tu dalam 150-200

Nana said... [Reply to comment]

@Ena

arini ramai blogger dapat be kan

Nana said... [Reply to comment]

@mummy_ayu

insyallah ada tu nanti
arini ramai dapat be tau

Nana said... [Reply to comment]

@LindaRahim
hahhaa
ada tu ..saba je
tunggu turn masing
sebab nye skang mcm nuff dah baik ati kan
banyak kasi be

Nana said... [Reply to comment]

@mama tisya

sementara dia nak masyukk
kot2 nant xde frust juga hehee

Nana said... [Reply to comment]

@♥Mrs.Eady♥

tq

Nana said... [Reply to comment]

@syanasaid
yeke hehehe
aku dulu smpai dah lupe pword sebab majuk hahaa

Nana said... [Reply to comment]

@MrS. F!zA

wah bez2

Nana said... [Reply to comment]

@.::Lynn::.

arini ramai dapat be kan

Nana said... [Reply to comment]

@etiey.com©
amin2

Nana said... [Reply to comment]

@~~@lyci@~~
hehe
xpe2 jom kita join contest kasi trafik laju

♥MiZz-siHa♥ said... [Reply to comment]

bestnye dpt BE...

tiefazatie said... [Reply to comment]

bestnya kak nana..nak gak kak..hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...